  • Data: 2014-09-13 15:56:07
    Temat: Re: kieszonkowy aparat na baterie AA
    Od: fifak <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > po prostu soft g1 imo jest kompletnie niedopracowany
    > no i przede wszystkim G1 to olbrzym w porównaniu do XS1
    >
    > sprzedam okazyjnie nowy G1 250zł :)

    i właśnie pożyczyłem soniaka wx220 699zł do testów
    po 2 dniach: świetny ultramały kompakcik- mieści się w kieszeni w etui
    ze smartfona

    przecudne filmy 1080 50i/50p, zero problemów z zoomowaniem, dzwięk
    czuły, śliczne fotki na zewnątrz, w środku trochę gorzej bo obiektyw
    ciemnyF3.3 ale nadrabia to funkcjami jak AUTOISO które przy słabym
    świetle robi 3 fotki i składa je w 1 - efekt zdjęcie z ręki przy słabym
    świetle dobre, funkcja HDR do zdjęć w silnym świetle działa znakomicie -
    elementy które były by normalnie prześwietlone są widoczne na zdjęciu

    logika menu wszystko przejrzyste i dopracowane, mnóstwo programów trybów
    które faktyczne coś dają, tryb full auto skuteczny i praktyczne bezbłędny

    do minusów niestety bateria która przy filmowaniu znika w oczach

    polecam wx220 jako kieszonkowy aparat, dlaczego nie robią takich z
    mniejszym zoomem i jasnym obiektywem to nie wiem ale widać taka obecnie
    moda na gigant zoom