  • Data: 2009-07-07 10:53:04
    Temat: Re: kiedy wyłączą NMT ?
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:h2sbv4$k3d$1@node2.news.atman.pl...

    > Oblężenie Sarajewa. Cała łączność poszła w cholerę. Działa Internet i
    > komunikacja z miastem jest utrzymana.

    Uderzenie na Bałkanach, chyba nawet w Belgrad od razu... Telnetem
    doszedłem do bramki amprnetowej w Belgradzie i nawet udało mi sie przez
    chwilę wyjść tam w eter. Zaraz zerwało, bo łącze było słabe bardzo (i to
    raczej po drodze a nie tam na miejscu), ale... poszło.

    > Pucz Janajewa w Moskwie. NKWD (wtedy pod nazwą KGB) blokuje łączność,
    > relacje z puczu idą w świat przez Internet. Telefony i reszta nie
    > działa.

    OT, bo już nie net... Mgliście sobie przypominam oblężenie parlamentu w
    Wilnie, jak to Ruscy rozpaczliwie próbowali nie wypuścić ptaszka z rąk
    (znaczy się, satelickiej Litwy), na przemienniku warszawskim gruchnęła
    wieść - na przemienniku białostockim :) (kto dawno śledzi grupę, wie, co
    ... i kto... mi się skojarzyło) :) można pogadać z parlamentarzystami w
    Sejmie litewskim, gdzie pracuje stacja amatorska...
    (no, taki pra-pra-szczur internetu) Rok... początek lat 90.

    PS. Już nie wspomnę o emitowaniu na falach krótkich, na małej antence
    (kawałek drutu jedynie), na własnoręcznie zrobionym nadajniku, w czerwcu
    1982 (a wiadomo, co to za okres), piosenek, nieraz bardzo
    politycznych... Ale wtedy to netu w .pl nie było :)