eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodykiedy likwidacja szkody może dopuszczać klepanie/szpachlowanie zamiast wymiany elementuRe: kiedy likwidacja szkody może dopuszczać klepanie/szpachlowanie zamiast wymiany elementu
  • X-Received: by 10.140.32.11 with SMTP id g11mr147819qgg.4.1450556789409; Sat, 19 Dec
    2015 12:26:29 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.32.11 with SMTP id g11mr147819qgg.4.1450556789409; Sat, 19 Dec
    2015 12:26:29 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    g67no1789332qgd.1!news-out.google.com!x65ni306qgx.1!nntp.google.com!95no363237q
    gm.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 19 Dec 2015 12:26:29 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <nzjbegeupsr1$.hukf6nhic9ty$.dlg@40tude.net>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.126.178.210;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 164.126.178.210
    References: <n51jfs$2qd$1@node1.news.atman.pl>
    <r9hwo3yzbiza$.3yp5ciux55cz.dlg@40tude.net>
    <2...@g...com>
    <nwdm805ygxld.1kfloowrsvkg4$.dlg@40tude.net>
    <6...@g...com>
    <1...@4...net>
    <8...@g...com>
    <1...@4...net>
    <3...@g...com>
    <nzjbegeupsr1$.hukf6nhic9ty$.dlg@40tude.net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: Re: kiedy likwidacja szkody może dopuszczać klepanie/szpachlowanie zamiast
    wymiany elementu
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Sat, 19 Dec 2015 20:26:29 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2574240
    [ ukryj nagłówki ]

    To ma znaczenie przy samochodach nowych albo prawie nowych. Przy nowym ubezpieczyciel
    nie bedzie robil wstretow i wyplaci kase zeby przysrocic stan jak sprzed zdarzenia.
    Przy samochodach dla ktorych cykl amortyzacji jest na koncu albo jest poza okresem
    amortyzacji przewidziane sa tansze sposoby napraw. W fabrykach samochodow karoserie
    sa szpachlowane i powtornie malowane jesli jest taka potrzeba. I nikt tego nie
    wykorzystuje zeby zbic cene. A taki co kupi nowy dwukrotnie malowany przez fabryke
    samochod jest przypadkowym farciarzem. Wiem ze kazdy chcialby na naprawie lyknac
    padre groszy. Ale jest problem bo ubezpieczyciele pilnuja zeby ktos nie mial
    darmowego obiadu. I dobtze robi bo jak by sie ludzie zwiedzieli za za potluczone w
    starym samochodzie lusterko daja nowe samochody. To by wszyscy jezdzili nowymi. To ze
    OC w takiej sytuacji kosztowalo by kilkadziesiat tysiecy rocznie jakos nie jest btane
    pod uwage. W nowym samochodzie wymiana calych elementow na nowe jest wskazana,
    chociaz ja bym wzial kase i napraail uszkodzone bo lepsze jakosciowo. W starym ktory
    jest zamortyzowany i zuzyty drogie naprawy na koszt ubezpieczyciela nie wchodza w gre
    z przyczyn oczywistych. A jak komus to nie pasuje to niech idzie do sadu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: