eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikakids react to walkmansRe: kids react to walkmans
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: kids react to walkmans
    Date: Wed, 29 Jul 2015 22:22:32 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 36
    Message-ID: <mpbcma$m3h$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <X...@l...net>
    <moeip3$atm$1@news.vectranet.pl> <mogqnj$dru$1@node2.news.atman.pl>
    <mov8or$b1d$1@news.vectranet.pl>
    <55b32f1b$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
    <55b64e15$0$27524$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <55b65d8a$0$27523$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <mp7k0r$45v$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <mp7oer$8ll$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: ent22.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1438201354 22641 83.15.205.22 (29 Jul 2015 20:22:34
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 29 Jul 2015 20:22:34 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.2; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.6.0
    In-Reply-To: <mp7oer$8ll$1@node2.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:684103
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-07-28 o 13:18, ACMM-033 pisze:
    >
    > Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w
    > (...)
    >> też dość by było powiedzieć, że jest. Szkoła nie jest miejscem,
    >> gdzie o rozwiązaniach technicznych należy mówić dokładnie.
    >
    > Ale nalezy zrobić to uczciwie. Powiedzieć wprost, że jest to
    > uproszczenie i ZACHĘCIĆ dzieciaki do dalszych, dokładniejszych
    > poszukiwań. Niestety, nasza szkoła za moich czasów jeśli, to raczej
    > zmuszała młódź do tego, powodując w tejże wręcz nienawiść do nauki. Ja
    > (...)

    Się mnię przypomniało.
    W końcówce podstawówki (chyba VII klasa, raczej nie VIII) historia dla
    mnie (i większości) to był spis dat i zdarzeń oraz nazwisk. Nikt tego
    nie lubił, podobnie jak geografii. Wydaje mi się, że dużą "zasługę" w
    tym mieli nauczyciele. Poza tym ja zawsze byłem w stronę MaCheFi
    (pamiętacie z Młodego Technika?).
    W każdym razie historyczka się mocno rozchorowała. Przyszedł nauczyciel
    na zastępstwo. Pytanie: co mieliście ostatnio. Odpowiedź, że coś o
    jakimś "Chrobrym". Ktoś podał jakieś nazwisko, ktoś inny jakąś datę.
    Nauczyciel pyta, dlaczego stało się tak, a nie inaczej. My nie
    rozumiemy: no bo tak pisze w podręczniku.
    Facet cofnął się troszkę, później doszedł do Mieszka, opowiedział,
    dlaczego wziął za żonę Dobrawę, dlaczego wziął chrzest z rąk czeskich, a
    nie niemieckich. Wszyscy słuchali z autentycznie otwartymi gębami -
    zresztą facet mówił niezwykle ciekawie i anegdotycznie. Później, za
    jakiś tydzień, zdarzyło się nawet, że chory kolega, mający parę dni
    zwolnienia, specjalnie przyszedł tylko na historię.


    --
    Pozdrawiam.

    Adam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: