  • 11. Data: 2014-06-29 00:35:44
    Temat: Re: keil c
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    mówimy o 28 pinowym AT89C5131

  • 12. Data: 2014-06-29 00:38:15
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    feldmarszałek tusk <N...@g...pl> napisał(a):
    > mówimy o 28 pinowym AT89C5131

    W tym maleństwie się oczywiście nie da.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 13. Data: 2014-06-29 00:39:35
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    no cholera, Nikt nie kompilował USB HID liba?

  • 14. Data: 2014-06-29 00:56:02
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    > Jeśli dobrze rozumiem, to można podłączyć zewnętrzną pamięć kodu
    > (zewnętrzna pamięć danych właśnie po I2C/SPI), korzystając z sygnałów
    > ALE, /PSEN oraz portów P0 i P2. Rozdział External Code Memory Access w
    > datasheecie.

    to pamięć kodu czy danych? C51 ma je rozdzielone...
    i nie SPI tylko równoległą.

    @

  • 15. Data: 2014-06-29 14:44:05
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    > to pamięć kodu czy danych? C51 ma je rozdzielone...
    > i nie SPI tylko równoległą.
    > @

    Niejasno napisałem. Można podłączyć zewnętrzną, równoległą pamięć dla kodu
    (np. EEPROM) korzystając P0, P2, ALE i /PSEN. Natomiast dane można sobie
    trzymać w jakiejś pamięci podłączonej przez I2C czy też SPI, ale trudno to
    już nazwać RAMem, bo te dane nie bedą adresowalne, tylko kod musiałby je
    sobie przerzucać pomiędzy pamięcią zewnętrzną a wewnętrzną.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 16. Data: 2014-06-29 17:21:42
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

> [...]
    > trudno to już nazwać RAMem, bo te dane nie bedą adresowalne, tylko kod
    > musiałby je sobie przerzucać pomiędzy pamięcią zewnętrzną a wewnętrzną.

    no właśnie pytanie było o XRAM czyli o zewnętrzną pamięć danych
    obsługiwaną z automatu instrukcją MOVX. wszelka inna pamięć danych
    wymaga zmian w kompilatorze, zeby mozna było bez kombinowania wykorzystać.

    @

  • 17. Data: 2014-06-29 18:04:11
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2014-06-29 17:21, Artur Miller pisze:

> [...]
    > obsługiwaną z automatu instrukcją MOVX. wszelka inna pamięć danych
    > wymaga zmian w kompilatorze, zeby mozna było bez kombinowania wykorzystać.

    Pytanie było o podłączenie zewnętrznej pamięci RAM. Coś się tak
    zafiksował na ten XRAM?

    --
    Michał

  • 18. Data: 2014-06-29 18:11:21
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    pytanie było jak odpalić lib usb hid na AT89C5131 SO28...
    ten proc ma jakiś ERAM... czy to jest pamięć dostępna MOVXem?

  • 19. Data: 2014-06-29 18:27:26
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-06-29 18:04, Michał Lankosz pisze:

    > Pytanie było o podłączenie zewnętrznej pamięci RAM. Coś się tak
    > zafiksował na ten XRAM?

    bo w pierwszym poście było
    Program Size: data=10.6 xdata=126 code=2572

    xdata to dane w zewnętrznej pamieci

    @

  • 20. Data: 2014-06-29 20:02:03
    Od: Zbych <z...@o...pl>

    On 29.06.2014 18:27, Artur Miller wrote:

    > bo w pierwszym poście było
    > Program Size: data=10.6 xdata=126 code=2572
    >
    > xdata to dane w zewnętrznej pamieci

    Którą ktoś złośliwie wsadził w tym modelu uC do środka.