  • Data: 2012-05-29 11:45:48
    Temat: Re: kawa ZZR 600
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/29/2012 11:39 AM, Marcin N wrote:

    > Parafrazując jedną Książkę: czy gdyby wśród tych 20 srających był choć
    > jeden sprawiedliwy - to czy nie warto?
    >
    > Srających widzę po obu stronach barykady. Sam jestem obsrywany głównie
    > przez lokalnych wataszków. I odwrotnie - na ścigaczu też niejeden prawy
    > się trafia. Rozumiem - gdyby grupa była żywa a tematów setki... jednak
    > nie jest.
    >
    > Kto wie, czy nie dzięki ścigaczowi Kucz i Kefir mają jeszcze komu
    > odpowiadać...

    Dobra, powiedz wprost i krótko. Chciałeś zapytać skąd ta niechęć do
    sikacza wśród precli. Zgadłem?

    Internet, zwłaszcza ten łatwo dostępny to wylęgarnia wszelakiego
    analfabetycznego tatałajstwa. Ta częśc zwana Usenetem jest dla nich z
    racji skomplikowania (skonfigurowanie czytnika) trudno dostępna więc
    pozwala to zachować jakiś sensowny poziom bez moderacji. Bramki na
    portalu dla nastolatków na skuterach w tym nie pomagają, ba, nawet ci z
    nich korzystających nie wiedzą co to jest Usenet.

    --
    Artur
    ZZR 1200