  • Data: 2012-05-29 15:34:42
    Temat: Re: kawa ZZR 600
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 29 - 05 - 2012 (wtorek) o godzinie 10:49, Marcin N napisał(a):

    > Kogo miałby pytać ścigacz?
    Autorów wypowiedzi - czyli każdego z nas. Ja na przykład nigdy nie
    wyraziłem zgody na publikację jakiegokolwiek mojego tekstu na tym portalu,
    a stale je tam widzę...

    > Czy google albo onet też muszą pytać przed podłączeniem do newsów?
    Nie jestem pewien. Myślę, że ze względu na to, iż funkcjonują jako archiwa
    newsów, mogą się wybronić artykułem 28 ustawy o prawie autorskim.

    > Rozumiem, że ścigacz zachował się (być może)
    > nieelegancko, ale czy złamał jakieś przepisy?

    IMHO tak - artykuły 23 i 117 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie
    autorskim i prawach pokrewnych.

    --
    Yorick
    LS 650