  • Data: 2012-05-31 22:19:50
    Temat: Re: kawa ZZR 600
    Od: __Maciek <i...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 30 May 2012 18:28:00 +0200 "Ivam" <f...@p...fm>
    napisał:

    >??? Napewno? Powiem szczerze - charta nie mialem, ale w kadecie i komarze
    >byla regulowana (normalnie przy pomocy blaszki i rowkow ustalajacych).

    Kurde, obejrzę tę przepustnicę jeszcze raz w takim razie. Ale naprawdę
    nie wygląda jakby dało się to regulować.

    >Akurat w rometach sie nie reguluje, ale zly, nieoryginalny, inny wagowo,
    >etc. plywak moze powodowac zaburzenia spalania.

    Więc może jakby lekko dociążyć ten pływak (nalać paliwa do jakiegoś
    naczynia i dobrać jakąś blaszkę dociążającą żeby pływał trochę
    głębiej) to uda się podnieść poziom - w najbliższym czasie wypróbuję.

    >Kup nowe - do rometow, mz'tek, wsk zawsze kosztowaly pare groszy.

    Ok, zobaczę przy okazji jakichś zakupów, chociaż ta dysza naprawdę
    wygląda zdrowo. Jak wygląda zużycie dyszy? Powiększają się te otworki
    po bokach?

    BTW wiesz/wiecie może czy w Rometach trzeba rozpołowić silnik żeby
    simerringi wymienić, czy są one dostępne po zdjęciu bocznych pokryw i
    zębatki zdawczej oraz koła magnesowego?