  • Data: 2012-01-06 20:06:06
    Temat: Re: kasowanie logów
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <f...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > przy
    > >

    > jesli byloby to logowanie do plikow txt to mozna by
    > trzymac w programi licznik logowanych wpisow i np kazdy
    > milion zaczynac od nowego pliku i np kasowac plik czwarty
    > do tylu
    >
    > codo loga to sam wymyslilem taki sprytny patent ze moje
    > progsy zalogują tylko gdy znajda w swoim katalogu plik
    > log.txt - taki troche easter egg ale uwazam ze to
    > dobry 'patent' - to juz mam zrobione od jakiegos czasu,
    > jak ktos sciagnal na rzyklad, przyklad przyklad z watku
    > o simplest rpg to moze sprawdzic przez stworzenie pustego
> [...]

    moze powiem bo szkoda sprawdzac akurat na tamtym przykladzie
    bo akurat tamten program jest troche niewydarzony: moj program
    jesli znajdzie log.txt zaloguje do niego kto jest jego autorem,
    (bo akurat tam pozatym nie mam wiecej info do logowania rozne
    aplikacje moga dawac jakies info), uwazam to za dobry sposob,
    polega na jednokrotnym sprawdzeniu przy startup czy znajdzie
    ten plik jak nie ustawia boola i wszystkie wywolania log()
    od razu wracaja przez return - tak ze nie mam strat, a nie mam
    tez problemu z tym ze chialbym miec info z loga a dana wersja
    jest kompilowana bez loga i nie da sie tego loga wlaczyc