  • 41. Data: 2013-01-13 19:43:15
    Temat: Re: kasowanie danych bezpowrotne
    Od: "Kamil" <k...@n...pl>

    Użytkownik "chwdp" napisał:

    > w sensie ze wystarczy tylko raz zapelnic dysk smieciami i poprzednia
    > zawartosc jest niedostepna?

    Powiem CI żartobliwie:

    Daremne żale, próżny trud, bezsilne złorzeczenie. Nadpisanych danych żaden cud
    nie wróci do istnienia.

    Pzdr

  • 42. Data: 2013-01-13 19:44:24
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > jeszcze raz. przeczytaj to co napisalem, do konca. staraj sie
    > zrosumiec to co przeczytales. jesli nie zrozumiales, popros kogos zeby
    > ci pomogl. <rs>

    jestem gupi. a ty nie. ok.

  • 43. Data: 2013-01-13 19:44:45
    Od: "Kamil" <k...@n...pl>

    Użytkownik "m4rkiz" napisał:

    > strata czasu - formatowanie ODCZYTUJE nosnik a nie zapisuje

    Co takiego? Wpisz w Googla "format" i poczytaj zamiast pleść brednie.

    Pzdr

  • 44. Data: 2013-01-13 19:49:14
    Od: "Kamil" <k...@n...pl>

    Użytkownik "chwdp" napisał:

    > sprawdzilem tez po pelnym formacie windowsowym. rowniez zero odzysku.

    To masz jakiś słaby program. Ja swego czasu kupiłem używany dysk po formacie i
    dla zabawy sprawdziłem. Odzyskałem wszystko. Filmy, fotki z wakacji i inne
    dokumenty. Format modyfikuje tablicę alokacji plików nie usuwając fizycznie
    danych z dyku. Zrób z pod DOSa format /u. To nadpisze cały sysk zerami.

    Pzdr

  • 45. Data: 2013-01-13 20:18:10
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sun, 13 Jan 2013 19:44:24 +0100, "Q" <n...@s...org> wrote:

    >jestem gupi. a ty nie. ok.

    skoro pisales to tylko dlatego, zeby w koncu, publicznie oglosic
    samokrytyke, to mi, naprawde, nic do tego. <rs>

  • 46. Data: 2013-01-13 20:40:34
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Kamil" <k...@n...pl> wrote in message
    > Co takiego? Wpisz w Googla "format" i poczytaj zamiast pleść brednie.

    mozesz rozwinac temat, posmiejemy sie

  • 47. Data: 2013-01-13 20:44:37
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Q" <n...@s...org> wrote in message news:kcrshl$97l$1@node1.news.atman.pl...
    > Jak w pare sekund przejechal karte 16GB,
    > to w pelnie nie zamazl danych -
    > - pewnie zamazal pierwsze x MB,
    > albo co ktorys sektor.

    jest taka opcja dla kart sd\dyskow ssd ktora kasuje wszystko w pare sekund,
    zazwyczaj nazywana secure erase - realizowana sprzetowo przez kosci pamieci
    nie przez logiczne mazanie w sektorach, nie twierdze ze to tu zadzialalo bo
    nie chce mi sie szukac szczegolow

  • 48. Data: 2013-01-13 21:46:50
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-01-13 19:49, Kamil pisze:

> [...]
    > danych z dyku. Zrób z pod DOSa format /u. To nadpisze cały sysk zerami.

    w takim razie czym rozni sie szyki format od pelnego pod windowsem ?

  • 49. Data: 2013-01-13 22:23:06
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message
    > "Kamil" <k...@n...pl> wrote in message
    > mozesz rozwinac temat, posmiejemy sie

    posypuje sobie conieco popiolem i przepraszam, jak sie okazuje
    zylem od dawna w bledzie co do tego jak dokladnie przebiega
    formatowanie dyskow pod wspolczesniejszymi windowsami

  • 50. Data: 2013-01-13 22:49:39
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2013-01-13, chwdp <h...@i...yfd> wrote:
    > w takim razie czym rozni sie szyki format od pelnego pod windowsem ?

    Do XP włącznie:
    - quick: nadpisanie tablicy alokacji,
    - full: szukanie badów i quick j/w

    Z tego co wiem, w W7 i W8 jest tak samo. Czyli "format" robi to, na co
    wskazuje jego nazwa.

    Windows ma też wbudowane narzędzie tekstowe: DISKPART, którym można
    zrobić "secure erase", czyli nadpisanie zerami (komenda CLEAN ALL).

    pozdrawiam,
    PK