eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklekask w którym nie wiejeRe: kask w którym nie wieje
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.ceti.pl!not-for-mail
    From: "ania" <a...@t...kropka.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: kask w którym nie wieje
    Date: Fri, 31 Jul 2009 12:49:12 +0200
    Organization: CETI S.C. (Krakow, Poland)
    Lines: 29
    Sender: <radiusok>@<unknown>
    Message-ID: <h4ui7f$1nut$1@alfa.ceti.pl>
    References: <h46c9a$2n3$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <g...@4...net>
    <h49jp8$dgl$1@pippin.nask.net.pl>
    <okxnoy4c7fic.l84iclseor33$.dlg@40tude.net>
    <h4m7pp$1pu$1@pippin.nask.net.pl>
    <ghbo3twx5yt2$.1o6p7v5exdr7x$.dlg@40tude.net>
    <h4ove4$k82$1@pippin.nask.net.pl> <h4sbcl$7or$2@alfa.ceti.pl>
    <h4uc16$qmj$1@pippin.nask.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: hfj174.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: alfa.ceti.pl 1249037360 57309 79.187.139.174 (31 Jul 2009 10:49:20 GMT)
    X-Complaints-To: a...@t...ceti.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 31 Jul 2009 10:49:20 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:606429
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "OGONek~"


    > Jeszcze raz pisze - mimo ze nie kupiłaś go u nas to zrobimy Ci darmowy
    > kompletny serwis tego kasku. Wystarczy ze go jakoś dostarczy. Wyjedzie od
    > nas jak nowy. Wyslij go kurierem jezeli masz daleko i odesle Ci go tego
    > samego dnia. Zakladam ze masz jakis inny kask na te 48h.
    >
    > Po prostu zakończmy tego flejma - adres do nas masz na stronie motostore.

    ales ty nerwowy:-)
    dobrze - trzymam za slowo i posle do Ciebie - ale jak schowam moto na zime
    do garazu - moze byc?

    ps
    dla jasnosci - nikogo nie chcialam urazic, tylko wyjasnic, ze to juz nie sa
    czasy, ze wszystko produkowane nawet za ciezka kase jest idealne, nie - nie
    jest
    wszystko sie psuje, natomiast jak pozniej jest zalatwiana sprawa
    reklamacji - swiadczy o tym, czy sprzet warto kupowac czy nie
    wiec mi nie wmawiaj wiecej, ze nie dbam, ze grzeje itp i nie rob tak
    klientom, to beda wiernymi wyznawcami jedynej slusznej marki:-) tak jak ja
    jestem wyznawca marki mojego samochodu

    --
    ania


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: