  • Data: 2009-07-31 10:49:12
    Temat: Re: kask w którym nie wieje
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "OGONek~"

    > Jeszcze raz pisze - mimo ze nie kupiłaś go u nas to zrobimy Ci darmowy
    > kompletny serwis tego kasku. Wystarczy ze go jakoś dostarczy. Wyjedzie od
    > nas jak nowy. Wyslij go kurierem jezeli masz daleko i odesle Ci go tego
    > samego dnia. Zakladam ze masz jakis inny kask na te 48h.
    >
    > Po prostu zakończmy tego flejma - adres do nas masz na stronie motostore.

    ales ty nerwowy:-)
    dobrze - trzymam za slowo i posle do Ciebie - ale jak schowam moto na zime
    do garazu - moze byc?

    ps
    dla jasnosci - nikogo nie chcialam urazic, tylko wyjasnic, ze to juz nie sa
    czasy, ze wszystko produkowane nawet za ciezka kase jest idealne, nie - nie
    jest
    wszystko sie psuje, natomiast jak pozniej jest zalatwiana sprawa
    reklamacji - swiadczy o tym, czy sprzet warto kupowac czy nie
    wiec mi nie wmawiaj wiecej, ze nie dbam, ze grzeje itp i nie rob tak
    klientom, to beda wiernymi wyznawcami jedynej slusznej marki:-) tak jak ja
    jestem wyznawca marki mojego samochodu

    --
    ania