  • Data: 2009-07-31 10:37:54
    Temat: Re: kask w którym nie wieje
    Od: "lesor" <l...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    OGONek~ wrote:
    > Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" napisał

    > W Shubert-ie masz pustą przestrzeń pomiedzy skorupą a styroporem na
    > płacie czołowym :P

    To nie jest "pusta przestrzen". To jest poduszka powietrzna. ;-p

    Ale tak poza tym dzoukiem, to moze uzasadnisz swiatu wpisujac w miejsce
    kropek wlasciwe dane (moga byc z internetu), ze:
    - brak styroporu (o parametrach ... ) w miejscu blendy, i jego obecnosc o
    grubosci ..... w placie czolowym kasku szuberta, modelu ..... o
    wymiarach/krzywiznach/ksztalcie ...... wykonanego z materialu ......
    w przeprowadzonych testach firmy .... / statystykach ...... spowodowal
    wiekszy odsetek zgonow/ciezkich uszkodzen osrodka ..... w mozgu / innych
    uszkodzen niz
    - warstwa o grubosci ..... styroporu (o parametrach ... ) w placie czolowym
    kasku szoj, modelu ..... o wymiarach/krzywiznach/ksztalcie ..... wykonanego
    z materialu ......

    Bo jak na razie to ja widze legende. "Z miasta".
    Chyba, ze chodzilo Ci o "bo tak" to rozumiem.
    --
    pozdrawiam, lesor
    CB1300 /Rossynant/