    From: Ditron <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: kask w którym nie wieje
    Date: Wed, 29 Jul 2009 09:45:08 -0700 (PDT)
    <h4buvg$q5k$1@pippin.nask.net.pl> <h4cs05$8iq$1@inews.gazeta.pl>
    <h4d8di$aa5$1@inews.gazeta.pl> <h4m6h7$13m$1@pippin.nask.net.pl>
    <6...@4...com>
    <h4mu3u$cen$1@pippin.nask.net.pl>
    <l...@4...com>
    <3...@w...googlegroups.com>
    <1p8ffwv78j54x$.1th6cu492e4gs.dlg@40tude.net>

    On 29 Lip, 08:02, Seba <s...@g...pl> wrote:

    > Jeżeli myślisz o okularach przeciwsłonecznych, to porządnie wykonane też
    > bywają 'nietanie' ;)

    niee
    chodziło mi o to: http://www.4-motorcycles.co.uk/acatalog/TRACK_TINTS_
    .html
    Używam tego od 3 lat - jednej sztuki. Co prawda mam 2 kaski i zeby nie
    odklejac tego ciagle - to kiedy jest wieczor zakladam kask bez tego
    ale jesli w "tym kasku" zlapie mnie zmierzch - po prostu to odklejam i
    chowam do wewnętrznej kieszeni kurtki czy gdziekolwiek.
    Po czym mozna sobie to znowu przykleic do szybki na tym samym kleju.
    Jest elastyczne, trudno to zepsuc, wielokrotnego uzytku, trwałe,
    zajebiscie sie sprawuje i zajebiscie sie prezentuje, jest tanie.
    BTW jak by ktos chcial to zamowie za jednym razem bo bym se juz nowke
    sprawil..?