  • Data: 2009-07-31 08:53:11
    Temat: Re: kask w którym nie wieje
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ania" <a...@t...kropka.pl> napisał w wiadomości
    news:h4sbcl$7or$1@alfa.ceti.pl...

    > czekaj - a co maja rekawice do matowienia sie 1 cm od gory w srodku - miedzy
    > antyfogiem a szybka? naprawde nie mam tak malych rekawiczek, zeby je ta
    > wepchac

    Nie wiem co Ci dokladnie zmatowialo - ale jezeli sam z siebie zmatowial w srodku
    ten antifog to go zareklamuj (samego antifoga) i niech ci dadza od reki nowego.
    Prawdopodobnie w takim przypadku bys otrzymala od reki u nas nowego po jednym
    telefonie do przedstawiciela - ale nie bede tu gdybal bo nie widzialem Twojego
    kasku/szybki/antifoga.

    > nie tykalam - jest NOWY, czytales co pisalam?

    > w tommargu na fakture, jak bede miala tyle czasu to zagladne

    No to wal tam jak w dym - to chyba competition centre Shoei ;-)

    > szczesciarze?

    a moze Ty jestes pechowa? W mojej historii mialem tylko 1 reklamcje na okolo 500
    szui. Koles sobie nasmarowal WD40 wlot powietrz u dolu bo mu sie wydawalo ze
    ciezko chodzi i mu sie zatarl jak mu brudu nalecialo - wymienilismy za darmo.

    Nie widze w nim mankamentów - ale moge nie byc obiektywny. Powiem to inaczej -
    jezeli ma mankamenty to ma ich zdecydowanie mniej niz kazdy inny. A o cichosci
    kaskow to próżna dyskusja ze mna bo jak kask jest szczelny u dolu to bedzie
    cichszy niz taki ktory jest otwarty - a ja nie lubie szczelnych z dolu kaskow bo
    mi w nich gorąco i duszno.

    > to ci sie zle wydaje, nawet bardzo ZLE, jestem z tych osob co o cudze tez
    > dbaja, tak mnie rodzice nauczyli
    > i nie jestem obiektywna, bo napisalam, ze co do bezpieczenstwa nie mam
    > zastrzezen - tos se szczelil w stope czy tam w kolano:-)

    Nie znam Ciebie ale zrozumialem ze pinlocka masz porysowanego a to sie dzieje
    zazwyczaj jak sie nosi rekawice w kasku - to był taki domysl naprędce.

    > nie mam teraz kasy na kupno nowego - a jak pisalam ja JEZDZE, wiec kask jest
    > mi potrzebny, mam wyslac do serwisu jesienia, bo podobno tez w srodku cos sie
    > odkleilo (Paa regulujacy z szuja w tommargu na dniach otwartych to zauwazyl)

    Nie będe sie wypowiadał o kompetencjach innych competition centre Shoei.

    > gixa ma za maly wydech do podgrzewania kasku, w domu nie mam pieca, jestem z
    > pokolenia kaloryferowego

    > a jednak, to masz okazje zobaczyc

    Jak przywieziesz to zobacze - i prawdopodobnie dostaniesz nową szybę na
    gwarancji od ręki.
    Będzie potrzebna tylko FV/paragon ze kupiony w Europie
    Tak my działamy wzgledem klientów.

    OGONek~