    From: CyberScyzor <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: kask w którym nie wieje
    Date: Wed, 29 Jul 2009 02:25:59 -0700 (PDT)
    <h46hd8$j63$1@pippin.nask.net.pl> <h46qbo$1f3$1@inews.gazeta.pl>
    <h46qt4$nmo$1@pippin.nask.net.pl>
    <2...@y...googlegroups.com>
    <h49is3$d35$1@pippin.nask.net.pl>
    <2...@d...googlegroups.com>
    <h49kag$dps$1@pippin.nask.net.pl>
    <h4ahca$f2p$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h4buvg$q5k$1@pippin.nask.net.pl> <h4d0mf$1mul$1@alfa.ceti.pl>
    <h4jhj5$4mf$1@news.onet.pl> <d...@4...com>
    <h4meic$202g$1@alfa.ceti.pl> <h4n62n$gp6$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h4npoi$30mu$1@alfa.ceti.pl> <h4ouse$jv5$1@pippin.nask.net.pl>

    On 29 Lip, 09:48, "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie>
    wrote:

    > Krzywy wizjer - rzecz dla mnie nie do skomentowania bez obejzenia Twojego
    > przypadku - pierwsze slysze a widzialem juz szuje 15 letnie. Moja pierwsza szuja
    > ma ponad 20 latek i dziala :-) Przyjedz z nim kiedys do nas to zapewne Ci to
    > naprawimy i pewnie zrobimy to gratis jezeli to wersja kupiona w Europie.

    > Pozdrawiam
    > OGONek~

    Szczerze powiem, ze wiecej otwartosci na inne wyznania widzialem w
    Swiadkach Jehowy.. ta szuja to jakas sekta? Naprawde MUSISZ udowodnic
    ze szuja najlepszym najwspanialszym ever ever kaskiem jest? Posiadl
    tajemnice Graala i niesmiertelnoscI? i ze jak szuja blendy nie ma to
    znaczy, ze tak ma byc? kask jak kask jeden z wielu ma plusy i minusy
    mi nie pasi jakos glosny i glowe mam nieteges znaczy sie wystaje. wiem
    wiem whisper kit i glowe przyciac..a i blenda wydaje mi sie
    nieglupia.. no coz poradzic.. heretyk i tyle. Przepraszam, ze ja
    innowierca i raczej mi Schubert pasuje i nie wierze w "na
    bezpieczenstwie nie ma co oszczedzac" bo to prawda ino testy SHARP
    pokazuja ze niekoniecznie tansze marki to oszczednosc na
    bezpieczenstwie.. najczesciej na wygodzie, malowaniu, trwalosci,
    zapinkach dodatkach i lansie. . A na tym juz sobie moge dowolnie
    oszczdzac. mea culpa mea culpa, mea culpa. Wiem nie wpuszcza mnie do
    nieba bez szuji na lbie.

    Pozdrawiam
    CyberScyzor

    P.S. Rozumiem, ze sprzedajesz te kaski? Bo ja tu niby stary ale w
    sumie nowy (w sensie ze dawno nie zagladalem)