  • 1. Data: 2009-08-06 11:33:22
    Temat: karty 4 GB w canon s2
    Od: Tom <t...@j...gb.lp>

    Witam,

    Czy koś ma jakieś doświadczenia w zakresie stosowania kart 4 GB w S2?
    Jeśli tak to proszę o info co na pewno zadziała, ewentualnie co na pewno
    nie.

    Dzięki

    T.

  • 2. Data: 2009-08-06 11:42:06
    Temat: Re: karty 4 GB w canon s2
    Od: Kell a <k...@n...com>

    Tom <t...@j...gb.lp> napisał(a):

    >Witam,
    >
    >Czy koś ma jakieś doświadczenia w zakresie stosowania kart 4 GB w S2?
    >Jeśli tak to proszę o info co na pewno zadziała, ewentualnie co na pewno
    >nie.

    Ja uzywalem kiedys 4GB SD Platinium, ale nie SDHC. Dzialalo, jedyny
    minus byl taki, ze karta byla wolna przy zapisie i podczas krecenia filmikow
    maksymalny klip wychodzil 20 pare sekund - po prostu karta nie wyrabiala
    z zapisem i aparat przerywal krecenie.
    Ale jesli tylko do zdjec - zadnych spowolnien nie widzialem.
    Karte mam do dzis jakbys chcial... :-)

  • 3. Data: 2009-08-06 15:40:11
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    > Ja uzywalem kiedys 4GB SD Platinium

    W S2IS ? Myślałem że S2 obsługuje tylko FAT (czyli max 2GB) ...

    EMPI
    http://www.empi.art.pl

  • 4. Data: 2009-08-06 18:16:29
    Od: "Michal" <b...@o...pl>

    Transcend SecureDigital 4GB
    http://www.ceneo.pl/1190469

    taka dziala..

  • 5. Data: 2009-08-06 19:29:38
    Od: "WaldekEg" <w...@n...pl>

    http://sandisk.com wybierz sobie producenta itd w tabelce kompatabilnosci

  • 6. Data: 2009-08-07 05:39:37
    Od: Kell a <k...@n...com>

    EMPI <e...@p...onet.pl> napisał(a):

    >Hej !

    >W S2IS ? Myślałem że S2 obsługuje tylko FAT (czyli max 2GB) ...
    >
    >EMPI
    >http://www.empi.art.pl

    Tak, w S2IS. Fat32.
    Ale do informacji - mozna uzyskac partycje w FAT16 powyzej 2GB.

  • 7. Data: 2009-08-18 22:21:46
    Od: Tom <t...@j...gb.lp>

    W dniu 2009-08-06 20:16, Michal pisze:

    > Transcend SecureDigital 4GB
    > http://www.ceneo.pl/1190469
    >
    > taka dziala..

    Ale rowniez w funkcji "filmowej" bez ograniczen? Bo na tym tez mi zalezy