eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetkarta graficzna EVGA GT520 ECO - problem z wyjściem HDMI na HDTV LCDRe: karta graficzna EVGA GT520 ECO - problem z wyjściem HDMI na HDTV LCD
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet,pl.rec.telewizja
    Subject: Re: karta graficzna EVGA GT520 ECO - problem z wyjściem HDMI na HDTV LCD
    Date: Mon, 26 Sep 2011 10:37:51 -0500

    "qwerty" <q...@p...fm> wrote in message
    news:j5ptco$sl4$1@inews.gazeta.pl...

    > No popatrz. A HDMI 1.0 też ma dźwięk. ;)

    No to nie wiem czemu karta wideo się chwali że to jest w standardzie
    1.4a - wprowadzają lamerów jak ja w błąd ;-)

    Swoją drogą miałem kiedyś laptopa Toshiby z wyjściem video HDMI
    i nie podawał na to gniazdo dźwięku, niestety. W specyfikacji stało
    że gniazdko to w standardzie 1.3, więc wyciągnąłem być może błędne
    wnioski... Jak się spotkam z kimś, kto odziedziczył tego laptopa ode
    mnie to będę musiał sprawdzić czy Toshiba ma jakiś driver audio
    co umie posłać głos przez HDMI na telewizor... A może w laptopach
    nie ma wymagania że jak ma HDMI to musi tam też podawać dźwięk?

    > Skoro wykluczyłeś tv, karta graficzna jest sprawna to jak myślisz?

    Wykluczyłem TV? Kiedy? Jak?
    No właśnie nie wiem czym to ma być spowodowane.
    Równie dobrze telewizor może coś co dostaje po HDMI powiększać...
    Kraty graficznej ustawień nie zmieniam - wystarczy przepiąć TV
    z wyjścia VGA, gdzie jest wszystko dobrze, na HDMI i obraz jest
    za duży, wylewa się poza widoczny panel LCD i nie widać ramek.

    > Ma

    > Pogrzeb w ustawieniach karty graficznej.

    Pogrzebałem zanim zapytałem na grupie - nie widzę nic co mogłoby
    sugerować że obraz na HDMI miałby wychodzić inny niż na VGA...
    W sterownikach karty jakie przyszły na CD z kartą widzę zmianę
    rozmiaru obrazu, zoom, ale żeby zobaczyć pełny ekran Windows
    z belkami na górze i na dole muszę zjechać z rozmiarem ekranu
    (ficzerek o nazwie zoom) dużo poniżej 1920x1080... Jak sądzę taki
    zoom może negatywnie wpływać na jakość/szybkość odtwarzania
    i zniekształcać obraz. Wolałbym tego uniknąć.

    Jeszcze spróbuję ściągnąć od producenta drivery - może coś
    świeższego mają na swoim www...