  • 11. Data: 2010-02-21 14:38:37
    Temat: Re: karta dualsim
    Od: Virck <v...@v...net>

    Waldek Godel wrote:

    > czyli te dwa ekstra układy są zasilane z czego? Perpetuum mobile?

    Moze zapotrzebowanie na energie jest w nich minimalne...Nosilem ten
    adapter kilka miesiecy, wyjalem i nie ma kompletnie roznicy w zuzyciu
    energii z adapterem i dwoma kartami i bez takowego z normalnie wlozona
    karta sim...Te starszej generacji to faktycznie lykaly baterie jak smok....

  • 12. Data: 2010-02-21 15:36:06
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 21 Feb 2010 11:28:58 +0000, Waldek Godel wrote:
    >czyli te dwa ekstra układy są zasilane z czego? Perpetuum mobile?

    Moga miec pobor pradu niemierzalnie maly.
    A juz na pewno niezauwazalnie maly.

    J.

  • 13. Data: 2010-02-23 13:07:29
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Feb 21, 3:38 pm, Virck <v...@v...net> wrote:
> [...]
    > karta sim...Te starszej generacji to faktycznie lykaly baterie jak smok....

    To skąd mam wiedzieć KTÓRE kupować? I gdzie? Gdzie Ty kupiłeś? Możesz
    dać jakieś namiary na konretny typ (łatwo dostępny)?

  • 14. Data: 2010-02-23 15:27:17
    Od: Virck <v...@v...net>

    Alojzy Zakalec wrote:

    > To skąd mam wiedzieć KTÓRE kupować? I gdzie? Gdzie Ty kupiłeś? Możesz
    > dać jakieś namiary na konretny typ (łatwo dostępny)?

    Ja kupilem na eBay ale takie same maja na allegro....Nie mam od niej
    opakowania wiec nie podam dokladnie ale jest na pewno starsza niz 20
    generacja i jak kupisz 20-ta to nie bedzie gorzej...Ja dla przykladu mam
    podobna tylko kilka generacji nizej:
    http://www.allegro.pl/item935242935_dual_sim_slim_be
    z_wycinania_20_generacja.html

    U mnie do Xperii wyrzucilem ten metal gdzie wsadza sie druga z kart Sim
    (ta poza gniazdem telefonu). Inaczej nie zmiesciloby sie pod bateria.
    Karte przykleilem ladnie tasma klejaca do adaptera aby sie stykalo i to
    u mnie bez problemu dzialalo pod Windows Mobile 6,1 przez dobre pol
    roku...W koncu dwie karty staly mi sie zbedne wiec wyjalem i widze, ze
    zuzycie energii jest nieomal identyczne jak z adapterem.