  • 1. Data: 2010-02-18 11:56:17
    Temat: karta dualsim
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    Chyba kiedyś ktoś tu juz zadawał to pytanie ale wszyscy go olali.
    Proszę o opinie n/t tzw. "karty DUALSIM". Jakie są pułapki, który typ
    wybrać, gdzie kupić? Czy to prawda, że pobierają więcej prądu?

    Jednak rzeczywiście jak się popatrzy na SAR telefonów z dual sim to
    widać, że jest 2x większe.

  • 2. Data: 2010-02-18 12:15:59
    Temat: Re: karta dualsim
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 03:56:17 -0800 (PST), Alojzy Zakalec napisał(a):

    > Chyba kiedyś ktoś tu juz zadawał to pytanie ale wszyscy go olali.
    > Proszę o opinie n/t tzw. "karty DUALSIM". Jakie są pułapki, który typ
    > wybrać, gdzie kupić? Czy to prawda, że pobierają więcej prądu?

    prawda, dwa dodatkowe układy elektroniczne do zasilenia.

    > Jednak rzeczywiście jak się popatrzy na SAR telefonów z dual sim to
    > widać, że jest 2x większe.

    a czego oczekiwałbyś od dwóch niezależnych układów nadawczo-odbiorczych?

    "Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla
    dywidenda i wzrost kursu" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 3. Data: 2010-02-19 14:17:00
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Feb 18, 1:15 pm, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > prawda, dwa dodatkowe układy elektroniczne do zasilenia.

    A nie działa to naprzemiennie (czyli z przeplotem)?

    > a czego oczekiwałbyś od dwóch niezależnych układów nadawczo-odbiorczych?

    No własnie wybór opcji "z przeplotem" (czyli "przełączanie" - raz
    jedna karta SIM raz druga, albo w ogóle ręczny wobór która karta SIM
    "domyślnie" jest włączona i kiedy 2-ma kliknięciami klawiszy
    przełączam na drugą... powtarzam: "OPCJA")

  • 4. Data: 2010-02-19 15:19:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 19 Feb 2010 06:17:00 -0800 (PST), Alojzy Zakalec napisał(a):

    > A nie działa to naprzemiennie (czyli z przeplotem)?

    co nie znaczy, że nie jest zasilane

> [...]
    > "domyślnie" jest włączona i kiedy 2-ma kliknięciami klawiszy
    > przełączam na drugą... powtarzam: "OPCJA")

    ale i tak obydwie karty są zalogowane i muszą się "meldować" sieci

    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 5. Data: 2010-02-20 17:55:49
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Feb 19, 4:19 pm, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > co nie znaczy, że nie jest zasilane

    Czyli też ta przejściówka do SIM żeby "wyminąć" SIMLOCK to też pobiera
    dodatkowo energię?

    I czy te dodatkowe ilości energii są w ogóle zauważalne czy to tylko
    "śladowe ilości"?

  • 6. Data: 2010-02-20 17:59:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 20 Feb 2010 09:55:49 -0800 (PST), Alojzy Zakalec napisał(a):

    > Czyli też ta przejściówka do SIM żeby "wyminąć" SIMLOCK to też pobiera
    > dodatkowo energię?

    przecież jest tam programowalny układ scalony.

  • 7. Data: 2010-02-20 20:27:29
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Feb 20, 6:59 pm, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > przecie jest tam programowalny uk ad scalony.

    Ale czy te dodatkowe ilości energii są w ogóle zauważalne czy są w
    granicach błędu pomiarowego?

  • 8. Data: 2010-02-21 11:11:17
    Od: Virck <v...@v...net>

    Alojzy Zakalec wrote:

    > Ale czy te dodatkowe ilości energii są w ogóle zauważalne czy są w
    > granicach błędu pomiarowego?

    Nowe adaptery dual sim nie pobieraja praktycznie zadnej dodatkowej
    energii... W tamtym roku kupilem sobie taki bez wycinania do Xperii z
    Windows Mobile 6,1. Przelacza sie numery przez STK w menu. Absolutnie
    nie pobiera wiecej energii. Bateria trzyma tyle co bez adaptera.

  • 9. Data: 2010-02-21 11:28:58
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 21 Feb 2010 12:11:17 +0100, Virck napisał(a):

> [...]
    > Windows Mobile 6,1. Przelacza sie numery przez STK w menu. Absolutnie
    > nie pobiera wiecej energii. Bateria trzyma tyle co bez adaptera.

    czyli te dwa ekstra układy są zasilane z czego? Perpetuum mobile?

    "HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka
    Jan Strybyszewski

  • 10. Data: 2010-02-21 13:37:50
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Feb 21, 12:28 pm, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > czyli te dwa ekstra układy są zasilane z czego? Perpetuum mobile?

    No wiesz, jeśli to jest jeden promil całości zapotrzebowania na
    energię przez telefon to...