  • 1. Data: 2010-02-17 20:33:06
    Temat: Migracja abo->pre
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    Czy ktoś kiedyś ćwiczył przejście z abo jednego operatora na pre-paid
    innego? Czy w ogóle jest to możliwe? Mam abo Ery, w kwietniu kończy mi
    się umowa i chciałbym bezboleśnie (czyli bez zmiany numeru i zbyt
    długiej przerwie w łączności). Da się, czy trzeba przez Tak-taka?
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2010-02-17 21:20:20
    Temat: Re: Migracja abo->pre
    Od: Gambit <k...@g...com>

    On 17 Lut, 21:33, Grzexs <g...@g...pXl> wrote:
> [...]
    > się umowa i chciałbym bezboleśnie (czyli bez zmiany numeru i zbyt
    > długiej przerwie w łączności). Da się, czy trzeba przez Tak-taka?

    Da się i to bezproblemowo. Jeśli nadal masz umowę terminową w erze to
    możliwe, że zapłacisz karę za zerwanie umowy przed końcem promocji.
    Jeśli wybierzesz przeniesienie na wybrany dzień (a nie zgodnie z
    okresem wypowiedzenia lub na koniec promocji) to może zostać Ci
    jeszcze naliczona opłata za przeniesienie numeru bez zachowania okresu
    wypowiedzenia (wysokość jednego abo pomniejszona o upusty jakie
    miałeś).

  • 3. Data: 2010-02-17 22:00:06
    Od: axyt <a...@g...com>

    Grzexs pisze:
> [...]
    > się umowa i chciałbym bezboleśnie (czyli bez zmiany numeru i zbyt
    > długiej przerwie w łączności). Da się, czy trzeba przez Tak-taka?

    W wypowiedzeniu napisz Erze że chcesz pozostawić numer aktywny w ofercie
    pre-paid, po zakonczeniu umowy złóż wniosek u nowego operatora o
    przeniesienie. Sprawdzone, działa.

  • 4. Data: 2010-02-18 07:50:44
    Od: Flo <f...@g...pl>

    axyt pisze:

    > W wypowiedzeniu napisz Erze że chcesz pozostawić numer aktywny w ofercie
    > pre-paid, po zakonczeniu umowy złóż wniosek u nowego operatora o
    > przeniesienie. Sprawdzone, działa.

    Po co ma iść do Ery wypowiedzenie składać?
    Przecież nawet nie musi iść do Ery. Wszystko zrobi u nowego opka
    (udzielając pełnomocnictwa).

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com