    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: karta SD po formacie odzyskiwanie zdjęć i filmów
    Date: Tue, 04 Jun 2024 02:45:48 GMT

    On 2024-06-01, Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl> wrote:
    > Niestety karta SD zdechła, kamera pokazuje błąd. Windows wymuszał format.
    > Długo walczyłem, aby jednak nie formatować karty, ale poległem i
    > sformatowałem kartę.
    >
    > jaki program polecacie ?
    > Przetestowałem Recuva, Disk Drill

    Uzywałem phtorec, zdaje sie port dla windows tez jest. Program działa
    dość kompleksowo, zarówno po istniejącej fizycznie strukturze systemu
    plików, jak po metadanych w blokach na dysku i innych znacznikach, czyli
    nie ma znaczenia czy sformatowałeś czy nie. Oczywiscie jak przy formacie
    wyzerowałeś karte to nic nie odkopie, ale wygląda, że nie wyzerowałes,
    no chyba, że czymś nadpisałeś.

    https://en.wikipedia.org/wiki/PhotoRec

    --
    Marcin