  • Data: 2009-11-26 20:02:30
    Temat: Re: karta PCI (kontroler) do skanera Mustek 600 IIN potrzebna
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 26 Nov 2009 20:14:55 +0100, JoteR napisał(a):

    > A co to jest ten AB306N? Jakiś dedykowany kontroler

    IMO jest to dedykowane urządzenie. Wnoszę to z tego że np. sam skaner nie
    ma żadnego gniazda do zasilania. Najwidoczniej jest zasilany z karty. Na
    Elektrodzie jest wypowiedź:

    Pytanie nr 2942 :
    jak mam podłączyć skaner mustek 600 II N do komputera?? Zaznaczam że mam
    sam skaner, co muszę kupić aby uruchomić skaner, i ile to będzie mnie
    kosztowało?

    Odpowiedź :
    Potrzebna jest karta na slot ISA IF306B i przewód sygnałowy męsko-żeński.
    Podzespoły te nie są już do kupienia jako nowe, tylko z drugiej ręki.

    Odpowiedział : Jacek Dąbroś, Pomoc Techniczna MUSTEK
    Data odpowiedzi : 24.12.2003

    Co jak mi się zdaje wyczerpuje temat :)

    --
    Jacek