  • 1. Data: 2009-11-26 10:47:27
    Temat: karta PCI (kontroler) do skanera Mustek 600 IIN potrzebna
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Witam

    Potrzebuję kartę PCI (kontroler) do skanera Mustek 600 IIN. Wpadł mni w
    ręce taki skaner i jakoś żal wyrzucić :) Może komuś się wala w szufladzie
    taka karta? Może nawet kabel sie znajdzie?
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2009-11-26 11:00:13
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Thu, 26 Nov 2009 11:47:27 +0100, Jacek Maciejewski
    <j...@o...pl> wrote:

    >Potrzebuję kartę PCI (kontroler) do skanera Mustek 600 IIN. Wpadł mni w
    >ręce taki skaner i jakoś żal wyrzucić :) Może komuś się wala w szufladzie
    >taka karta? Może nawet kabel sie znajdzie?

    ZTCP to te skanery miały tylko kontrolery ISA a nie PCI. Mustek
    twierdzi że trza znaleźć ISA IF306B. Ale ze złączem ISA w komputerze
    będziesz raczej miał problem. ;-)

    Zdrówko

  • 3. Data: 2009-11-26 14:47:12
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Thu, 26 Nov 2009 12:00:13 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):

    > Ale ze złączem ISA

    No i tak czułem :) Chyba jednak pojedzie na złom...

    --
    Jacek

  • 4. Data: 2009-11-26 19:14:55
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Jacek Maciejewski" napisał:

    > No i tak czułem :) Chyba jednak pojedzie na złom...

    A co to jest ten AB306N? Jakiś dedykowany kontroler czy karta SCSI "dla
    ubogich"? Bo może ten skaner pójdzie z jakimś prostym Adaptecem na PCI?

    JoteR

  • 5. Data: 2009-11-26 20:02:30
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Thu, 26 Nov 2009 20:14:55 +0100, JoteR napisał(a):

    > A co to jest ten AB306N? Jakiś dedykowany kontroler

    IMO jest to dedykowane urządzenie. Wnoszę to z tego że np. sam skaner nie
    ma żadnego gniazda do zasilania. Najwidoczniej jest zasilany z karty. Na
    Elektrodzie jest wypowiedź:

    Pytanie nr 2942 :
    jak mam podłączyć skaner mustek 600 II N do komputera?? Zaznaczam że mam
    sam skaner, co muszę kupić aby uruchomić skaner, i ile to będzie mnie
    kosztowało?

    Odpowiedź :
    Potrzebna jest karta na slot ISA IF306B i przewód sygnałowy męsko-żeński.
    Podzespoły te nie są już do kupienia jako nowe, tylko z drugiej ręki.

    Odpowiedział : Jacek Dąbroś, Pomoc Techniczna MUSTEK
    Data odpowiedzi : 24.12.2003

    Co jak mi się zdaje wyczerpuje temat :)

    --
    Jacek

  • 6. Data: 2009-11-27 01:19:09
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Wnoszę to z tego że np. sam skaner nie
    > ma żadnego gniazda do zasilania.

    Ma zasilanie bezposrednio 230v, w srodku ma zasilacz. Niestety wymaga
    SCSI i to jakies starej wersji. Wlasnie dla niego trzymam jeszcze
    starego kompa z nieodzalowana ISA;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 7. Data: 2009-11-27 08:08:34
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Fri, 27 Nov 2009 02:19:09 +0100, Pawel "O'Pajak" napisał(a):

    > Ma zasilanie bezposrednio 230v, w srodku ma zasilacz. Niestety wymaga
    > SCSI i to jakies starej wersji. Wlasnie dla niego trzymam jeszcze
    > starego kompa z nieodzalowana ISA;-)

    Z dołu/tyłu jest moduł przykręcany na 4 śrubki. Na tylnej ściance tego
    modułu jest gniazdo szufladowe 26 pinów. Moduł jest podłączony w środku do
    reszty dwoma wiązkami na wtykach i nie ma na jego płytce zasilacza. I na
    tym koniec, żadnych innych gniazd czy drutów. Ten moduł musi być wymienny i
    różny w różnych wykonaniach skanera. W moim zasilanie jest z karty a w
    twoim z sieci. Zresztą pisze u mnie na naklejce - Input DC 5V 1,5A 12V
    0,5A.
    --
    Jacek