  • Data: 2009-11-27 08:08:34
    Temat: Re: karta PCI (kontroler) do skanera Mustek 600 IIN potrzebna
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 27 Nov 2009 02:19:09 +0100, Pawel "O'Pajak" napisał(a):

    > Ma zasilanie bezposrednio 230v, w srodku ma zasilacz. Niestety wymaga
    > SCSI i to jakies starej wersji. Wlasnie dla niego trzymam jeszcze
    > starego kompa z nieodzalowana ISA;-)

    Z dołu/tyłu jest moduł przykręcany na 4 śrubki. Na tylnej ściance tego
    modułu jest gniazdo szufladowe 26 pinów. Moduł jest podłączony w środku do
    reszty dwoma wiązkami na wtykach i nie ma na jego płytce zasilacza. I na
    tym koniec, żadnych innych gniazd czy drutów. Ten moduł musi być wymienny i
    różny w różnych wykonaniach skanera. W moim zasilanie jest z karty a w
    twoim z sieci. Zresztą pisze u mnie na naklejce - Input DC 5V 1,5A 12V
    0,5A.
    --
    Jacek