  • Data: 2014-01-20 00:17:58
    Temat: Re: karta LPT a klucz sprzętowy
    Od: Przemek <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-19 23:42, (c)RaSz pisze:
    > Przemku, w odpowiedziach nie wycinaj "wrotki", która identyfikuje osobę, do
    > której "piejesz", oraz pozwala (gdy jest taka potrzeba) ściągnąć konkretny

    Proszę ;)
    BTW TB wywalił message-id, mogę bez nich? ;)

    > text. Wrotka wygląda mniej więcej tak, jak u mnie 2 pierwsze linijki.

    No weź, bo strzelę focha! :P

    > A jeśli chodzi o możliwość skopiowania programu, to w prawie zwyczajowym
    > jest (jak mi się zdaje) domniemana zgoda na to, żeby legalny użytkownik
    > sporządził sobie "kopię bezpieczeństwa" zakupionego programu.

    O ile wiem, to nawet nie domniemana. Sony z tym miało kłopot jakiś czas
    temu, bo robiło zabezpieczenia uniemożliwiające robienie takiej kopii,
    nie wspominając, że takie płyty na wielu czytnikach nie chodziły.

    > Kodu zazwyczaj
    > zmieniać nie wolno, ale może wystarczy pogmerać w ustawieniach - tego raczej
    > żaden producenta nie zabrania?

    Żeby klucz uruchomić? Sądzę, że stare rozwiązania były tu dość
    upierdliwe, a w czasach do Win98 standardem było grzebanie programowe po
    sprzęcie, a nie za pomocą API, szczególnie w nietypowych przypadkach,
    stąd teraz problemy z odpalaniem takich aplikacji, o braku sprzętowych
    LPT nie wspomnę.
    Przem