  • Data: 2014-02-10 17:38:49
    Temat: Re: karta LPT a klucz sprzętowy
    Od: "\(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysiek" napisał w
    news:52e42f6e$0$2379$65785112@news.neostrada.pl...
    : Sprawdziłem. Niestety, HASP4 z kartami (próbowałem zarówno PCI jak
    : PCI-E) nie działa. Muszę więc używać starszego sprzętu :(.
    : (...) A tak w
    : ogóle chodzi o system do analizy obrazów mikroskopowych, i bibliotekę
    : różnych procedur pomiarowych budowanych od lat '90.

    Nie wiem, czy ktoś tego już nie proponował, ale... jeszcze jedno
    rozwiązanie. Wczoraj byłem na War. Gieł. Komp. (pod Stodołą), i poszukiwałem
    "dokładanego" portu LPT (Centornix) - nie znalazłem, ale zaproponowano mi
    coś innego. Przejściówka pozwalająca podłączyć starą drukarkę z LPT - do
    portu USB, kosztuje 19 PLN. Spróbuj, może zadziała...