  • 151. Data: 2016-10-22 15:05:15
    Temat: Re: kara za spóźniony przegląd
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 22 Oct 2016 13:00:25 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > Dziękuje za wyjasnienie.

    O tych sytuacjach też warto pamiętać, bo wielu ludzi bagatelizuje np.
    holowanie przyczepy o DMC choćby minimalnie przekraczającym uprawnienia dla
    kat B, czy jeżdżąc czasami motocyklem bez kat A.

    A potem w razie szkody jest płacz, bo wszystko co wypłacił ubezpieczyciel
    trzeba oddać i nie ma znaczenia czy 20kg za dużo DMC nawet pustej przyczepy
    miało jakikolwiek wpływ na powstanie szkody.

  • 152. Data: 2016-10-22 20:06:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Jak zwykle niczego konkretnego nie mozna sie po tobie spodziewac. I sie dziwisz ze
    ja i inni uwazaja cie za idiote.

    dawaj te konkrety.
    ale prawdziwe nie z biuletynów partyjnych

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 153. Data: 2016-10-22 22:21:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na wzor i podobienstwo innych nie dyskutuje z idota.

  • 154. Data: 2016-10-22 22:56:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Na wzor i podobienstwo innych nie dyskutuje z idota.

    to jak patrzysz w lustro?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 155. Data: 2016-10-23 00:34:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zieeeeew.

  • 156. Data: 2016-10-23 11:14:20
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 21.10.2016 o 14:00, Budzik pisze:

    > Ja na stacjach spotykam się raczej z upierdliwością w drugą strone - nie
    > przeszkadza mi ona specjalnie, ale widze, ze czasami przesadzaja.

    to mi się przypomniało. Auto po stłuczce, uszkodzony błotnik przedni
    lewy (trochę pogięty), zarysowane drzwi i zderzak przedni. Zajechałem na
    SKP, a on do mnie "jedź Pan na zwykłą SKP, to jest okręgówka i ja nie
    mogę Pana puścić, bo to nie wygląda jak z fabryki*, najlepiej jedź poza
    Wrocław"
    *-tekstu dokładnie nie pamiętam, chyba miał na myśli że pogięte, może że
    ostre elementy (nic takiego nie odstawało, ale jak się blacha wygnie to
    się kant robi)
    Trochę dziwne że na jednej stacji mogą tak puścić auto a na innej nie
    (chociaż bardziej mnie dziwi jak w Anglii dziwolągi z Top Gear
    dopuszczali do ruchu, przecież to czasem było niebezpieczne - ale tam to
    można na różnych oponach na jednej osi jeździć...)

    Łukasz

  • 157. Data: 2016-10-23 13:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ddddddddd d...@f...pl ...

> [...]
    > *-tekstu dokładnie nie pamiętam, chyba miał na myśli że pogięte, może że
    > ostre elementy (nic takiego nie odstawało, ale jak się blacha wygnie to

    Nie mopgłes zapytac co jest powodem odmowy?
    No bo chyba nie: pogiete drzwi...

> [...]
    > dopuszczali do ruchu, przecież to czasem było niebezpieczne - ale tam to
    > można na różnych oponach na jednej osi jeździć...)

    Pewnie maja specjalna zgode od policji etc.
    Swoja droga - te rózne opony na jednej osi to chyba w niczym nie
    przeszkadzaja...

  • 158. Data: 2016-10-23 14:57:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Zieeeeew.

    no właśnie. nudny jesteś jak flaki z olejem. I nie potrafisz podać
    żadnych faktów podpartych dowodami.

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 159. Data: 2016-10-23 15:11:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zieeeeeeew.

  • 160. Data: 2016-10-24 09:48:23
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2016-10-21 o 17:14, PiteR pisze:

    > Nie zmieniaj nicka. Grupy i tak nikt nie czyta poza garstką troli
    > ups moli internetowych :)

    Raczej niedobitków, którzy wiedzą i pamiętają, że coś takiego jak usenet
    istnieje (jeszcze).

    --
    viktorius