  • 161. Data: 2016-10-24 13:32:45
    Temat: Re: kara za spóźniony przegląd
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:nudtdj$b7u$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 21-10-2016 o 18:53, J.F. pisze:

    >Pozostaje zawsze mniejsze zło.
    >PIS to to większe, żeby nie powiedzieć bliskie maksimum.

    A wolisz 500zl na dziecko i likwidacje gimnazjow czy pierwszenstwo
    pieszego ? :-)

    J.

  • 162. Data: 2016-10-24 17:55:50
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 24-10-2016 o 13:32, J.F. pisze:

    > A wolisz 500zl na dziecko i likwidacje gimnazjow czy pierwszenstwo
    > pieszego ? :-)

    500 zł nie dostaję, młodsze dziecko skończy gimnazjum zanim je
    zlikwidują, a PO sama upierdziliła pomysły Bublewiczowej.

    Więc tak jakby - czuję się oszukany przez PIS, bo 500 zł obiecali dać i
    jeszcze kredyt mi przewalutować.
    Wybór chyba prosty - żadna z tych opcji w pierwszej turze. ;-)

  • 163. Data: 2016-10-24 18:04:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To moze wolisz 100000 arabow albo obietnice przewalutowania.

  • 164. Data: 2016-10-24 20:16:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >500 zł nie dostaję, młodsze dziecko skończy gimnazjum zanim je
    >zlikwidują, a PO sama upierdziliła pomysły Bublewiczowej.

    Dopiero w senacie, o ile dobrze pamietam.
    A jak byloby w tej kadencji ?

    >Więc tak jakby - czuję się oszukany przez PIS, bo 500 zł obiecali dać
    >i jeszcze kredyt mi przewalutować.
    >Wybór chyba prosty - żadna z tych opcji w pierwszej turze. ;-)

    No to :
    -coraz mniej opcji zostaje,
    -glosowanie na "czwarta noge", to glosowanie na PIS. Taka ordynacja -
    promuje silne partie,
    -zakladajac ze PO sie odrodzi/sfuzjuje i bedzie liczaca sila ... co
    powiesz, jak pani Bublewicz znow wejdzie ? :-)

    J.

  • 165. Data: 2016-10-24 20:40:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    PO sie nie odrodzi. Ono jest w stanie pacjenta ktorego sanitariusze wioza na wozku.
    Dokad mnie panowie wioza? Do prosektorium. Ale ja jeszcze zyje. Ale jeszcze nie
    dojechalismy.

  • 166. Data: 2016-10-24 21:20:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości
    >PO sie nie odrodzi. Ono jest w stanie pacjenta ktorego sanitariusze
    >wioza na wozku.
    >Dokad mnie panowie wioza? Do prosektorium. Ale ja jeszcze zyje. Ale
    >jeszcze nie dojechalismy.

    Cos w tym jest, szczegolnie patrzac na poczynania Schetyny ... ale
    co - to juz zawsze bedzie PIS rzadzilo ?
    Kiedys padnie :-)

    J.

  • 167. Data: 2016-10-24 21:41:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wszystko kiedys pada. Na razie pis sie jakos utrzymuje na powierzchni. Dla mnie sa
    bezcenni ze wzgledu na stosunek do emigrantow. Reszta mi kolo wentla lata.

  • 168. Data: 2016-10-24 22:11:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wszystko kiedys pada. Na razie pis sie jakos utrzymuje na powierzchni. Dla mnie sa
    bezcenni ze wzgledu na stosunek do emigrantow. Reszta mi kolo wentla lata.

    To słabo. Bo o ile rozumiem wkurwienie samozaoraniem europejskich
    lewaków, to nam jako Polsce najazd imigrantów nie grozi (nawet jak ich
    siłą sprowadzą, to najdalej za tydzień wszyscy pouciekają), a na to co
    sobie inni wymyślą specjalnie wpływu nie mamy. Więc jest ostatnie
    kryterium jakie brałbym pod uwagę.

    Shrek

  • 169. Data: 2016-10-25 02:23:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kazdy kieruje sie swoja logika. Ty masz taka a ja inna. Obysmy nie musieli
    weryfikowac ktora lepsza. A tak z innej beczki. Na sobie nie doswiadczylem nic
    takiego zeby mi sie w stosunku do poprzednikow pogorszylo. Jedynie te przeglady
    troche we mnie bija. No bo jak to tak ze praktycznie przez czterdziesci lat nie
    jezdzilem na przeglad a teraz bede musial jezdzic. Ale to dopiero za dwa lata
    zapowiadaja , a za dwa lata moze byc po wojnie i trzeba bedzie kraj odbudowywac a nie
    przegladami sie zajmowac.

  • 170. Data: 2016-10-25 07:45:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A tak z innej beczki. Na sobie nie doswiadczylem nic takiego zeby mi sie w stosunku
    do poprzednikow pogorszylo.

    Skoro nie przeszkadza ci rozmontowywanie systemu konstytucyjnego,
    nazywanie połowy rodaków gorszym sortem, rujnowanie gospodarki za
    kiełbasę itd...

    Dobra - mocno ot się robi.

    Shrek