  • Data: 2016-10-23 11:14:20
    Temat: Re: kara za spóźniony przegląd
    Od: ddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.10.2016 o 14:00, Budzik pisze:

    > Ja na stacjach spotykam się raczej z upierdliwością w drugą strone - nie
    > przeszkadza mi ona specjalnie, ale widze, ze czasami przesadzaja.

    to mi się przypomniało. Auto po stłuczce, uszkodzony błotnik przedni
    lewy (trochę pogięty), zarysowane drzwi i zderzak przedni. Zajechałem na
    SKP, a on do mnie "jedź Pan na zwykłą SKP, to jest okręgówka i ja nie
    mogę Pana puścić, bo to nie wygląda jak z fabryki*, najlepiej jedź poza
    Wrocław"
    *-tekstu dokładnie nie pamiętam, chyba miał na myśli że pogięte, może że
    ostre elementy (nic takiego nie odstawało, ale jak się blacha wygnie to
    się kant robi)
    Trochę dziwne że na jednej stacji mogą tak puścić auto a na innej nie
    (chociaż bardziej mnie dziwi jak w Anglii dziwolągi z Top Gear
    dopuszczali do ruchu, przecież to czasem było niebezpieczne - ale tam to
    można na różnych oponach na jednej osi jeździć...)

    Łukasz