  • 11. Data: 2012-07-17 17:59:17
    Temat: Re: kamil i MX-5
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Już znam odpowiedź kamila: jesteś wąsatym polaczkiem na utrzymaniu
    > żony!!!

    Rozpracowałeś mnie. :(((

    --
    ignorance is bliss

  • 12. Data: 2012-07-18 11:43:59
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 17/07/2012 07:51, to wrote:
    > begin kamil

    > Gratuluje Ci tego wyjątkowego dnia, kiedy możesz się wyspać, ja tak mam
    > prawie codziennie. :)

    Oh please, do go on!

    > Bydło żrące popcorn w kinie albo wrzaskliwe zgraja napieprzająca po
    > supermarkecie ma mnie kłuć w oczy? Gorzej się czujesz?

    Nic już nie poradzę na to, że czas wolny spędzasz w supermarketach i
    multipleksach dla bydła.

    > Nie stać Cię na auto do zabawy za jedną wypłatę? Czyścisz kible w tym UK
    > czy już zupełnie wlazłeś pod pantofel?

    Pantofle czyszczę uniżenie takim milordom, jak PMSowe "to" poświęcające
    swój cenny czas na riposty dla takiego biednego sprzątacza, jak ja.
    Każdy twój post wieszam w ramce nad łóżkiem ciesząc się, że tak wybitna
    postać zauwazyła moją skromną osobę, przy niektórych nawet czasem się
    onanizowałem.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 13. Data: 2012-07-18 16:40:24
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

> [...]
    > Każdy twój post wieszam w ramce nad łóżkiem ciesząc się, że tak wybitna
    > postać zauwazyła moją skromną osobę, przy niektórych nawet czasem się

    Widzę, że zrozumiałeś już, że bredzisz i próbujesz wyjść z tego z twarzą
    ironizując. Mhm.

    --
    ignorance is bliss

  • 14. Data: 2012-07-18 16:50:49
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 18/07/2012 15:40, to wrote:
    > begin kamil

    > Widzę, że zrozumiałeś już, że bredzisz i próbujesz wyjść z tego z twarzą
    > ironizując. Mhm.

    Masz rację, na Twoje niebywale celne argumenty o "męskości" samochodów
    wypadało by napisać ze trzy strony poważnej odpowiedzi. Niestety to nie
    na siły prostego chłopa od mopa.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 15. Data: 2012-07-18 18:29:58
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-07-2012 16:50, kamil pisze:
    > Masz rację, na Twoje niebywale celne argumenty o "męskości" samochodów
    > wypadało by napisać ze trzy strony poważnej odpowiedzi. Niestety to nie
    > na siły prostego chłopa od mopa.

    Ale co cię tak boli w tej męskości samochodów?
    Nasłuchałeś się medialnej papki na temat równouprawnienia czy
    dyskryminacji kobiet i tak ci trudno przełknąć fakt, że samochody
    projektuje się także pod kątem targetowej płci?

    --
    Pozdr.

  • 16. Data: 2012-07-18 20:56:09
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 18 Jul 2012 18:29:58 +0200, DoQ <p...@g...com>
    wrote:

> [...]
    > dyskryminacji kobiet i tak ci trudno przełknąć fakt, że samochody
    > projektuje się także pod kątem targetowej płci?

    Zawsze podziwiałem Prawdziwych Mężczyzn, których odporność na
    zapaskudzenie zbroi leży zazwyczaj sporo poniżej możliwości
    wyszydzanych przezeń damskich pojazdów.

    r.
    _____________

  • 17. Data: 2012-07-18 22:22:04
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-07-2012 20:56, Robert Rędziak pisze:
    > Zawsze podziwiałem Prawdziwych Mężczyzn, których odporność na
    > zapaskudzenie zbroi leży zazwyczaj sporo poniżej możliwości
    > wyszydzanych przezeń damskich pojazdów.

    Super. Dzięki temu jesteś bardzo kobiecy!

    --
    Pozdr.

  • 18. Data: 2012-07-19 10:43:34
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Masz rację, na Twoje niebywale celne argumenty o "męskości" samochodów
    > wypadało by napisać ze trzy strony poważnej odpowiedzi. Niestety to nie
    > na siły prostego chłopa od mopa.

    W ogóle nie ma sensu z nimi polemizować, bo to nie były argumenty, tylko
    stwierdzenie oczywistych faktów. Niestety dla PMS-owych trolli w rodzaju
    trolla Kamila i trolla Roberta nawet rzeczy oczywiste wymagają
    tłumaczenia.

    --
    ignorance is bliss

  • 19. Data: 2012-07-19 19:42:28
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-07-2012 10:43, to pisze:
> [...]
    > stwierdzenie oczywistych faktów. Niestety dla PMS-owych trolli w rodzaju
    > trolla Kamila i trolla Roberta nawet rzeczy oczywiste wymagają

    Dziś z kolei widziałem niezwykle urodziwe i zapomniane już autko w
    którym każdy heteroseksualny mężczyzna czułby się doskonale
    http://static.cargurus.com/images/site/2008/04/21/05
    /45/1995_mazda_121-pic-1083.jpeg

    --
    Pozdr.

  • 20. Data: 2012-07-19 19:46:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello DoQ,

    > Dziś z kolei widziałem niezwykle urodziwe i zapomniane już autko w
    > którym każdy heteroseksualny mężczyzna czułby się doskonale
    > http://static.cargurus.com/images/site/2008/04/21/05
    /45/1995_mazda_121-pic-1083.jpeg

    Typowe auto dla samca alfa. Czerwone. Prawie jak Ferrari.

    --
    Best regards,
    RoMan