eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikakamery termowizyjne flir i3 -> i7 oraz E4 -> E8 › Re: kamery termowizyjne flir i3 -> i7 oraz E4 -> E8 (kamery do samochodów)
  • Data: 2013-11-20 21:02:10
    Temat: Re: kamery termowizyjne flir i3 -> i7 oraz E4 -> E8 (kamery do samochodów)
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    sundayman wrote:

    > koszt sensora + optyka + reszta badziewia.
    > Strzelam, że koszt wytworzenia to coś w okolicach 250-300 USD. Tak na
    > oko :)

    :)

    tak na marginesie znalazłem ciekawy wątek w sieci o kamerach Flir do montażu
    w BMW i Audi..

    to są kamery o rozdzialce 320x 240, część z normalnym wyjściem video tylko
    niestety tak zrobione że sie nie da ich uruchomić bez specjalnego sygnału z
    komputera wozu.

    używki można dostać za psie pieniądze ok 800 do 1200 zł.