eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikakamery termowizyjne flir i3 -> i7 oraz E4 -> E8 › Re: kamery termowizyjne flir i3 -> i7 oraz E4 -> E8 (kamery do samochodów)
  • Data: 2013-11-25 17:05:21
    Temat: Re: kamery termowizyjne flir i3 -> i7 oraz E4 -> E8 (kamery do samochodów)
    Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-20 21:02, Marek Dyjor pisze:

    > :)
    >
    > tak na marginesie znalazłem ciekawy wątek w sieci o kamerach Flir do
    > montażu w BMW i Audi..
    >
    > to są kamery o rozdzialce 320x 240, część z normalnym wyjściem video
    > tylko niestety tak zrobione że sie nie da ich uruchomić bez specjalnego
    > sygnału z komputera wozu.
    >
    > używki można dostać za psie pieniądze ok 800 do 1200 zł.
    Też gdzieś to widziałem, ale już posiałem, nawet ktoś robił "symulator"
    samochodu, by nie musieć mieć na stole stacyjki, komputera silnika,
    radia i całego graciarstwa, by kamera wystartowała. Swoją drogą - bardzo
    mnie taka kamera intrygowała do zastosowania w swoim aucie, ale że nie
    mam bmw ani audi... to bez takiego emulatora to ciężko by było.

    BTW - czy ktoś wie jak w tym FLirze E8 ustawić stałą skalę temperatury?
    Tzn mogę mieć auto (sam dobiera względem tego co widać, by wszystko się
    zmieściło), albo mogę _zablokować_ aktualną skalę. Ale aby zablokować
    jakąś konkretną skalę - to muszę najpierw taki obraz złapać, a jakbym
    chciał np na stałe ustawić 0'C-80'C to dupa, z palca wpisać nie idzie...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173