eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikakamerka kopułkowa z diodami IR - kopułka powoduje problem - odbicia w akrylu › Re: kamerka kopułkowa z diodami IR - kopułka powoduje problem - odbicia w akrylu
  • Data: 2017-10-01 14:30:08
    Temat: Re: kamerka kopułkowa z diodami IR - kopułka powoduje problem - odbicia w akrylu
    Od: Mirek <m...@n...dev> szukaj wiadomości tego autora

    On 01.10.2017 01:46, s...@g...com wrote:

    > Pytanie proste:
    > Czy da sie czymś nasmarowac te akrylowa kopułke aby zminimalizować te przecieki
    światła w akrylu?
    > Juz zadbalem ze ta pianka dookoła obiektywu dokładnie dotyka kopułki, kopułka umyta
    i czysta.

    Co to za kamerka? Możesz podać model?
    W przyzwoitych kamerach nie ma tego problemu u ile jak sam zauważyłeś
    kopułka jest czysta, nie porysowana, nie zmatowiona, nie zatłuszczona
    itp, a pierścień wokół obiektywu idealnie dolega.
    Jeżeli kamera ma błędy konstrukcyjne to nic nie poradzisz.
    Nie wiem co miało by dać nasmarowanie, ale próbował bym raczej wymienić
    ten pierścień na nowy z gęstej pianki gumowej, ewentualnie rozgiąć /
    dogiąć diody (o ile się da).
    Zamontowanie zewnętrznego oświetlacza jest dobrym pomysłem - prawie same
    zalety.

    --
    Mirek.