  • Data: 2009-03-07 14:55:34
    Temat: Re: kamera termowizyjna - pomiar przez szyb
    Od: "New" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gargamel" <s...@d...eu> napisał w wiadomości
    news:gotsqu$ie8$2@news.wp.pl...

    > dlaczego twierdzisz ze próżniowe mają mniejszą sprawnosć?

    Jakbyś przeczytał dalej to byś się doczytał rozwinięcia.
    Jeszcze raz napiszę.
    Sprawność kolektora próżniowego jest owszem wyższa ale tylko w niskich
    temperaturach. W wyższych natomiast temperaturach sprawność próżniowego
    jest znacznie niższa. Ktoś kto dał się nabrać w naszej strefie klimatycznej
    na próżniowy jest delikatnie mówiąc jeleniem który przepłacił.
    Kolektory próżniowe w zimie i tak przeważnie nie pracują bo są po prostu
    zaśnieżone albo oblodzone i nie da się usunąć warstwy lodu lub
    śniegu tak jak w płaskim. Więc co mi z tego że próżniowy ma wyższą sprawność
    w niskich temperaturach jak i tak tej właściowości przeważnie nie
    wykorzystam ?

    Marek