  • Data: 2016-04-06 21:40:35
    Temat: Re: kamera IP/WiFI
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AS" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:57055032$0$649$65785112@news.neostrada.pl...
    > Nawet relaksacyjnie - energia fal ładuje jakiegoś supercapa, jak energii
    > styknie na cykl działania, to uruchomić, wysłać dane i znów ładujemy
    > supercapa i wysyłamy dane, da capo al fine...
    >
    > Prąd możliwy do uzyskania z pobliskiego nadajnika WiFi jest i tam mniejszy
    > niż prąd samorozładowania supercapa ;)

    1. Byłbym ci bardzo zobowiązany, gdybyś zostawiał ostatnią "wrotkę".
    2. Odpowiadam tylko dlatego, że rozpoznałem swoje pisanie, ad rem więc:
    Zgoda, wiem oczywiście, że ta energia nie pokryje strat, ale, jakby w
    pobliżu było jednak jakieś źródło prądu, to teoretycznie dało by się coś
    uciagnąć. Jakaś mała prądniczka na wiaterek, oraz panelik z czapki z
    fotoogniwem i wiatraczkiem, w dobrych warunkach mogło by nawet online dawać,
    ale jak co minutę naładuje i wyśle, to chyba nie jest tak źle? Z dobrą
    antenką kierunkową, to moc mogła by pozostać bardzo mała, więc i
    zapotrzebowanie na zasilanie też skromne. Na węźle głównym coś w rodzaju
    protokołu DAMA z (A?)X25, aby stacje podrzędne nie zagłuszały się nie
    słysząc, albo jeśli się słyszą, to namiastka P2P... Da się?

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.