    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: kamera IP/WiFI
    Date: Tue, 29 Mar 2016 18:34:14 +0200

    > Możecie coś polecić?

    http://www.aliexpress.com/store/product/P2P-ONVIF-Me
    gapixel-720P-HD-802-11b-g-n-Wireless-Wired-IP-Camera
    -WifI-IR-Outdoor/1182439_32313211840.html

    Mam kilka podobnych kamer, ale nie wifi. doszedłem do wniosku, że tak
    czy siak muszę ciągnąć kabel z zasilaniem. za łatwo sabotować kamerę,
    którą wiać, i widać do którego gniazdka jest podpięty zasilacz. więc
    zdecydowałem się że będzie 1 zasilacz z PC, upsem albo akumulatorem,
    albo niezależnym zasilaniem, a z niego kabelki do kamer. więc jak już
    ciągnę kabelki z zasilaniem to czemu nie lan? Tak wiec olałem wifi. nie
    twierdze że się nie przydaje, bo mam 2 kamery edimaxa, ale co lan, to
    lan. Taka kamera w hd wymaga 2.5Mb/s więc to dla tanich routerków też
    może być problem (przy 8 kamerach 2 telefonach i PC)
    Tak czy inaczej przeczytaj wątek na grupie pctowej, bo tam napisałem
    elaborat.
    Co do tej kamery do której linka podałem, widzę że w aplikacji na
    androida cena wynosi 25 dolców. za tyle to sobie ją kupie... tak żeby
    przebadać przypadek :)
    Jeśli rozważasz zakup tej kamery, pytaj, chętnie odpowiem
    natomiast odradzam tanie edimaxy. 1.3mpix tylko z IE+activeX
    ToMasz