    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Mon, 31 Mar 2014 16:26:14 -0700 (PDT)
    Subject: Re: kabel ziemny zbrojony ?
    From: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 31 marca 2014 23:14:41 UTC+2 użytkownik sundayman napisał:
    > Poszukuję kabla, który by mi ułatwił życie :)
    >

    > Otóż, mam kabelek ekranowany - taki a'la mikrofonowy - jedna żyła w
    >
    > gęstym ekranie. Obecnie ten kabelek muszę wciągać do węża ciśnieniowego
    >
    > (takiego o średnicy zewn. 15mm) - bo potem całość jest kładziona w
    >
    > ziemi, czasem w kamieniach - ogólnie - w ciężkich warunkach - chodzi o
    >
    > ochronę mechaniczną przede wszystkim, ale też przed wilgocią.
    >

    > I mam dosyć tego cholernego nawlekania - więc poszukuję kabla ziemnego,
    >
    > jakiegoś "opancerzonego", koncentrycznego właśnie.
    >

    > Potrzebna jest jedna żyła w ekranie - ale żeby to było naprawdę odporne

> [...]

    Zagadka. Jest dom. Ma 4 piętra i trzy klatki schodowe. Na każdej klatce są trzy
    mieszkania. Do każdego mieszkania przydzielona jest jedna komórka w piwnicy. Na dachu
    jest 17 anten. Pytanie. W którym roku umarła babka dozorcy. Jak byś był uprzejmy
    napisać ile metrów ma być tego wciągania to może by się ktoś znalazł co kiedyś
    podobną rzecz zrobił. Może ktoś by miał jakiś pomysł. To że Ty wiesz ile jest metrów
    nie znaczy że wszyscy wiedzą. Internetowe ciołki uważają że jak czegoś się nie da
    kupić to tego nie ma. Na chuj Ci linki do firmy w RPA. Jak czegoś nie ma w sklepie za
    rogiem to znaczy że tego nie ma. A nie że jak jest w necie to to jest.