    From: Rafał Łukawski <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: kabel zasilający USB na zasilanie SATA
    Date: Fri, 10 Sep 2010 08:01:23 +0200

    On 2010-09-09 19:12, Piter wrote:
    > Użytkownik "Rafał Łukawski" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:i6at6u$e9o$...@n...onet.pl...

    > ale ja nie chce puszczać transmisji po USB tylko chce zabrać z USB prąd.
    > Transmisje daje po esata.

    Napisałem już wcześniej - *prąd na USB jest /zgodnie ze specyfikacja/ za
    mały nawet do 2.5"*, dlatego też ew. kabelki/przejściówki wymagają co
    najmniej 2 wtyczek USB:

    http://www.amazon.com/SATA-Power-Data-Cable-Drives/d
    p/B002PUMWJU/ref=sr_1_12?s=electronics&ie=UTF8&qid=1
    284092867&sr=1-12

    to też nie za 2.99 /chyba, że pojedziesz do Chin i kupisz 1000/

    > nie

    > ale to dodatkowe koszty, po co mi to jak nie będzie szybciej niż esata?

    USB jest bardziej elastyczne od eSATA, mozesz sobie bez problemu podpiac
    2-3 dyski na biurku przy pomocy 1 kabelka

    eSATA, które powstało w zasadzie dlatego, że samo USB2.0 było za wolne
    /wiele nie trzeba do eSATA, bo to de facto SATA z inną wtyczką
    (przeliczoną na wiele podłączeń).

    Problem z eSATA - brak zasilania jest powszechnie znany, dlatego też
    powstała specyfikacje Power over eSATA. ale to też nie za 2.99 :>

    pozdr.

    Rafał
    http://luktronik.pl/