  • Data: 2009-06-12 11:57:49
    Temat: Re: (k) głowicę i regulator napięcia Jawa 175 356
    Od: Jacot <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    moonraker <m...@e...pl> wrote:

    >Oryginalny regler to zło!! Wiem bo sam z nim się użerałem pół roku,

    Loj, Ociec moj mial zalozony w Beemce regler z Jawy (ten taki
    bakelitowaty:) i on tam do dzis jest, w tej Beemce. Oryginal boscha
    (F-type) byl fajny ale jak mu pekla prezynka do po ptokach. A to sie
    przytrafialo nierzadko wcale, nie bez powodu Bosch odszedl od tego
    typu.

    >IMHO szkoda nerwów na oryginalny regler bo wg mojej teorii w używanych
    >sprężynki straciły sprężystość ze starości i nie można tego wyregulować
    >a nowego raczej nie uświadczysz, a jak nawet to w cenie prądnicy do cz350.

    A jakis dowolny, z pradnicowej MZ, AWO, Junaka, czy czegobadz? ja tam
    nie mowie ze mus, ale mimo szacunku i sympatii dla elektroniki
    ogolnego stosowania przy pradnicy wole regler klasyczny - pewnosc i
    zaufanie.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10