  • Data: 2009-06-12 11:47:27
    Temat: Re: (k) głowicę i regulator napięcia Jawa 175 356
    Od: moonraker <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    falco pisze:

    > O! To będę naprawdę zobowiązany za szybką wizytę w piwnicy, bo moja ma
    > wyciek i wszystko napindala mi na spodnie i nie tylko...

    Ma wyciek tzn? Jest pęknięta? Może po prostu wydmuchało ci uszczelkę?
    Nic innego tam się popsuć nie może, no chyba że gwint w otworze świecy?
    Zanim kupisz głowicę spróbuj wymienić uszczelkę Hint- pasuje od "nowej"
    jawy/cz 350

    > Mój regler był od samego początku walnięty, to kolejna z
    > "odrestaurowanych" rzeczy, które "wymienił" poprzednik... złamany ku....
    > Na razie chcę na szybko dać inny, by pocieszyć się z jazdy, ale chętnie
    > dowiem się tego i owego na zaś. ;)

    Oryginalny regler to zło!! Wiem bo sam z nim się użerałem pół roku,
    czyściłem styki, regulowałem i za miesiąc to samo. Nawet jak działał to
    raz na 2 tyg musiałem podładować akumulator no i oczywiście na bocznych
    drogach jak nie było ruchu to wyłączałem światła albo jeździłem na
    postojówkach no bo ja sam wiesz w tym moto bez akumulatora nie ma jazdy.
    IMHO szkoda nerwów na oryginalny regler bo wg mojej teorii w używanych
    sprężynki straciły sprężystość ze starości i nie można tego wyregulować
    a nowego raczej nie uświadczysz, a jak nawet to w cenie prądnicy do cz350.

    moonraker
    Stara CZ i DRZ
    http://bikepics.com/members/moonraker/