  • Data: 2009-06-12 12:16:18
    Temat: Re: (k) głowicę i regulator napięcia Jawa 175 356
    Od: moonraker <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacot pisze:
    > moonraker <m...@e...pl> wrote:
    >

    > Loj, Ociec moj mial zalozony w Beemce regler z Jawy (ten taki
    > bakelitowaty:) i on tam do dzis jest, w tej Beemce. Oryginal boscha
    > (F-type) byl fajny ale jak mu pekla prezynka do po ptokach. A to sie
    > przytrafialo nierzadko wcale, nie bez powodu Bosch odszedl od tego
    > typu.

    Nie wiem jaki regler Twój Ojciec miał zamontowany w Beemce ale wnioskuje
    że od jakiś nowszy bo w Jawie z lat 60tych zastosowano regler
    zintegrowany z prądnicą więc raczej był by problem z zamontowaniem go w
    innym motocyklu choć nie twierdze że to nie mozliwe.

    > A jakis dowolny, z pradnicowej MZ, AWO, Junaka, czy czegobadz? ja tam
    > nie mowie ze mus, ale mimo szacunku i sympatii dla elektroniki
    > ogolnego stosowania przy pradnicy wole regler klasyczny - pewnosc i
    > zaufanie.

    Oczywiście że można zaadoptować regler od innej zbliżonej mocą prądnicy,
    kwestia biegunowości też nie jest problemem, przemagnesowanie prądnicy
    to dosłownie kilka sekund. Ale z tą pewnością i zaufaniem bym nie
    przesadzał.

    moonraker
    Stara CZ i DRZ
    http://bikepics.com/members/moonraker/