  • Data: 2009-06-12 15:39:43
    Temat: Re: (k) głowicę i regulator napięcia Jawa 175 356
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    moonraker pisze:

    > Ma wyciek tzn? Jest pęknięta? Może po prostu wydmuchało ci uszczelkę?
    > Nic innego tam się popsuć nie może, no chyba że gwint w otworze świecy?

    Głowica to też jeden z elementów "naprawionych" przez ex właściciela,
    niestety tuleja została tak wbita (i zakołkowana), że nie da się już
    poprawić. Do tego spód głowicy nie trzyma płaszczyzny, zmiany uszczelek
    nie pomagały.

    P.S. Jacot Jawa z '65, to już Jawa 350 353 a tam była prądnica z minusem
    na ramie, więc inna niż u mnie w 175 356.

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V