  • Data: 2013-05-09 08:44:15
    Temat: Re: jsp vs php
    Od: Tomasz Sowa <t...@N...ttmath.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013.05.09 02:10, M.M. wrote:

    > Czy da sie z 10s zejsc do 0.1s tylko dzieki:
    > 1) lepszej konfiguracji (np. indeksy, buforowanie w RAM)
    > 2) zastosowaniu lepszego sprzetu
    > 3) zastosowaniu wiekszej ilosci komputerow?

    0.1 sekundy także cię nie ratuje bo pierwszy lepszy gimnazjalista
    zajedzie ci serwis dosem.

    Jeśli to nie są jakieś wysoko krytyczne dane które przy każdym zapytaniu
    muszą być przeliczane od nowa to ja bym zrobił warstwę pośrednią (tak
    jak pisałeś w postaci tych plików csv/xml albo dodatkową tabelę w bazie
    trzymająca to co już się wyprodukowało z tych joinów). A w tle jakiś
    demon który co pewien interwał czasu aktualizuje.

    --
    Tomek