  • 161. Data: 2012-07-17 08:37:00
    Temat: Re: jeździłem nową Toyotą GT :-)
    Od: to <t...@i...pl>

    begin J.F.

    > I co - jak zle wyglada, to poprawia makijaz ? :-)

    Można poprawić włosy, brwi, użyć kremu do twarzy...

    --
    ignorance is bliss

  • 162. Data: 2012-07-17 08:38:28
    Od: to <t...@i...pl>

    begin PK

    > Zresztą...
    > Dotychczas największe uczucie "szybkości" miałem nie w samochodzie tylko
    > na rowerze - przy jakichś 50km/h wąską ścieżką przez las. I znam takich
    > kilku facetów, których w samochodzie 200km/h nie rusza, a tam nie dawali
    > sobie rady :).

    Jak pisałem, ujeb w Maluchu dach kątówką. Wrażenia z jazdy gwarantowane.

    > Komfort, bezpieczeństwo, hałas, zapach, prowadzenie, wygląd, a nawet
    > zużycie paliwa ("nawet", bo Miata mało nie pali, ale i nadal trochę
    > mniej niż poldek).
    >
    > Ty kupując samochód bierzesz pod uwagę tylko osiągi?

    MX-5 i bezpieczeństwo? Chyba się mocno w głowę uderzyłeś.

    --
    ignorance is bliss

  • 163. Data: 2012-07-17 10:55:57
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-07-17, to <t...@i...pl> wrote:
    > MX-5 i bezpieczeństwo? Chyba się mocno w głowę uderzyłeś.

    Porównujemy do Poloneza, a nie do Saaba.

    pozdrawiam,
    PK

  • 164. Data: 2012-07-17 13:15:04
    Od: to <t...@i...pl>

    begin PK

    > Porównujemy do Poloneza, a nie do Saaba.

    Polonez był całkiem mocną konstrukcją, miał dach, był też dużo cięższy
    niż MX-5. Obawiam się, że wolałbym mieć wypadek w Polonezie niż w MX-5.

    --
    ignorance is bliss

  • 165. Data: 2012-07-17 14:07:07
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-07-17, to <t...@i...pl> wrote:
    > Polonez był całkiem mocną konstrukcją, miał dach, był też dużo cięższy
    > niż MX-5. Obawiam się, że wolałbym mieć wypadek w Polonezie niż w MX-5.

    A awaryjne hamowanie albo ominięcie przeszkody wolałbyś mieć w którym?:)

    Crash-test Poloneza:
    http://www.youtube.com/watch?v=7vIPTWw4M8U

    Około 0:30 widać, jak kolumna kierownicy wypycha kierownicę
    w kierunku głowy manekina.
    Na filmie tego nie widać, ale jeśli dobrze pamiętam, przy pedałach też
    nie było zbyt różowo.

    Do tego brak poduszek, o na którym skoncentrował się Ziętarski.

    pozdrawiam,
    PK

  • 166. Data: 2012-07-17 14:23:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PK,

    Tuesday, July 17, 2012, 2:07:07 PM, you wrote:

> [...]
    > Crash-test Poloneza:
    > http://www.youtube.com/watch?v=7vIPTWw4M8U
    > Około 0:30 widać, jak kolumna kierownicy wypycha kierownicę

    Porównaj z testami innych samochodów z lat wczesnego Poloneza
    łupanego.

    > Na filmie tego nie widać, ale jeśli dobrze pamiętam, przy pedałach też
    > nie było zbyt różowo.

    Mialem okazję osobiście rozbić Poloneza w bardzo podobny sposób -
    takie samo przesunięcie lewego koła, taki sam namiot z maski ale szyba
    ocalała.
    Kierownica sie nie ruszyla, pedały również nie. Wszystkie drzwi dało
    sie otworzyć. Silnik się przesunął bodaj o 15 cm - już nie pamietam -
    jednak 15 lat minęło :(

    > Do tego brak poduszek, o na którym skoncentrował się Ziętarski.

    Nie było potrzeby - nie uderzyłem w nic głową.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 167. Data: 2012-07-18 11:50:48
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/07/2012 11:12, to wrote:
    > begin kamil

    > Zadałem Ci dwa proste pytania: czy MX-5 w wersji 90 KM to auto szybkie
    > czy z wyglądu męskie?

    Ani jedno, ani drugie. To samochód, który daje frajdę z jazdy.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 168. Data: 2012-07-18 11:53:37
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/07/2012 11:16, to wrote:
    > begin kamil

    > Jedno z 6, a drugie z 10, to drugie w ogóle nie jedzie.

    Ale skala 1/18 czy inna?

    > No jak mówiłem, chyba podczas kręcenia bączków na trawniku albo
    > driftowania na zaśnieżonym parkingu. Cóż, każdy ma jakieś hobby.

    Powiedz więc, jakie Ty masz hobby? Bierzesz udział w rajdach? Pochwal
    się fotkami, nie bądź żyła!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 169. Data: 2012-07-18 11:54:38
    Temat: Re: jezdzilem nowa Toyotą GT
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/07/2012 11:35, to wrote:
    > begin kamil

    > No to już wiadomo co miałeś na myśli pisząc o przydatności auta na co
    > dzień. Przecież to logiczne, że typowe zastosowanie każdego auta, to
    > kręcenie bączków na trawnikach wokół opuszczonego szpitala.

    Och tak, sprowadźmy wszystko do absurdu, pomieszajmy kilka wątków,
    złączmy cztery wypowiedzi dotyczące innych rzeczy w jedną i już możesz
    udowadniać wszystko, co tylko przyjdzie Ci do głowy.

    Przynudzasz.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 170. Data: 2012-07-18 11:55:02
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/07/2012 11:36, to wrote:
    > begin kamil

    > A nie mogłeś wyczyścić na czas?

    Niestety, zawsze znajdzie się Tobie podobna łajza, która nie trafia do
    pisuaru.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil