  • 171. Data: 2012-07-18 11:56:37
    Temat: Re: jeździłem nową Toyotą GT :-)
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 13/07/2012 22:05, DoQ wrote:

    > 235mm zagrzeją się w dowolnym miejscu poza torem.

    Wiesz co to masa samochodu, czy zaraz zaczniesz nam opowiadać, że
    autobusy mają 500 koni więc są szybsze?

    > Udowodnisz czy tak sobie popuszczasz fantazję?

    Co mam udowodnić, że przyjemnie jeździło mi się tym samochodem?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 172. Data: 2012-07-18 11:58:05
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/07/2012 11:14, to wrote:
    > begin kamil

    > Nie potrafisz jeździć czy miałeś popsute auto? A może był to jakiś złom,
    > który w serii w najlepszej wersji miał 150 KM i przystosowane do tego
    > zawieszenie i układ kierowniczy, a Ty wsadziłeś tam wielką turbinę
    > osiągając te 300?

    Rozgryzłeś mnie, to był sejacz 1.1 z turbiną od diesla z autobusu
    miejskiego.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 173. Data: 2012-07-18 15:03:07
    Temat: Re: jezdzilem nowa Toyotą GT
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Niestety, zawsze znajdzie się Tobie podobna łajza, która nie trafia do
    > pisuaru.

    Dzięki temu masz robotę, kolego. Nie narzekaj.

    --
    ignorance is bliss

  • 174. Data: 2012-07-18 16:39:39
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 18/07/2012 14:03, to wrote:
    > begin kamil

    > Dzięki temu masz robotę, kolego. Nie narzekaj.

    Skądże, nawet zostawiłem ci te dwie rolki papieru obok samochodu, jak
    prosiłeś.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 175. Data: 2012-07-19 10:39:38
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Skądże, nawet zostawiłem ci te dwie rolki papieru obok samochodu, jak
    > prosiłeś.

    Po co mi Twoje przybory do pracy przy limuzynie? Ogarnij się.

    --
    ignorance is bliss

  • 176. Data: 2012-07-19 10:40:15
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Och tak, sprowadźmy wszystko do absurdu, pomieszajmy kilka wątków,
    > złączmy cztery wypowiedzi dotyczące innych rzeczy w jedną i już możesz
    > udowadniać wszystko, co tylko przyjdzie Ci do głowy.

    Myślę, że to nie jest dobra metoda, lepiej byłoby, gdybyś spróbował
    odpowiedzieć merytorycznie.

    --
    ignorance is bliss

  • 177. Data: 2012-07-19 10:41:12
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Powiedz więc, jakie Ty masz hobby? Bierzesz udział w rajdach? Pochwal
    > się fotkami, nie bądź żyła!

    Nie biorę, dlatego interesuje mnie jak szybkie jest auto w realnych,
    codziennych sytuacjach, a nie czy dobrze kręcić się nim bączki na rondzie
    podczas ulewy.

    --
    ignorance is bliss

  • 178. Data: 2012-07-19 10:41:51
    Od: to <t...@i...pl>

    begin PK

    > Do tego brak poduszek, o na którym skoncentrował się Ziętarski.

    Poszukaj crash-testu pierwszej MX-5.

    --
    ignorance is bliss

  • 179. Data: 2012-07-19 21:20:53
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-07-2012 11:56, kamil pisze:
    > Wiesz co to masa samochodu, czy zaraz zaczniesz nam opowiadać, że
    > autobusy mają 500 koni więc są szybsze?

    Srasa. Tak się składa że jakieś 13lat temu byłem w posiadaniu 23KM
    mocniejszego japończyka o identycznej masie i z identycznymi hamulcami
    (większość starej gwardii PMSu pamięta). Hamulce były tragicznie
    gówniane, więc nie pitol mi tu głodnych teorii dzieciaku.

    > Co mam udowodnić, że przyjemnie jeździło mi się tym samochodem?

    Możesz dymać laskę o figurze walenia jeśli lubisz, mnie coś takiego nie
    odpowiada. Ciekawe kiedy w końcu pojmiesz o czym mówimy?

    --
    Pozdr.

  • 180. Data: 2012-07-21 10:23:03
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "DoQ"

    > Możesz dymać laskę o figurze walenia jeśli lubisz, mnie coś takiego
    > nie odpowiada. Ciekawe kiedy w końcu pojmiesz o czym mówimy?

    Co w przypadku, gdy laska o figurze walenia tak się wali, że mózg się
    lasuje, a laska o figurze Afrodyty lezy jak kłoda?
    ;-)