  • Data: 2012-07-16 00:08:53
    Temat: Re: jeździłem nową Toyotą GT :-)
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PK" <k...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:slrnk03ppq.ldd.kosu@localhost.localdomain...

    > Tak więc w ogólności nie rozróżniam i nie wiem kto by umiał - może
    > projektanci sobie z tym radzą.

    Normalny facet i normalna kobieta nie mają z tym problemu.
    Nie neguję, że są serie produktów zwane unisex, jednak nadal znaczna
    większość jest adresowana do konkrentych płci.

    > Oczywiście że mają takie linie. Ale czy te zegarki nie są podobne?
    > Czy nie jest tak, że dzisiejsze zegarki męskie byłyby damskimi 10 lat
    > temu? Myślę tu choćby o takich w formie szerokiej (~4cm) bransoletki.

    Nie, nie są podobne. Przyjrzyj się dokładnie. W znakomitej większości
    zegarek adresowany do faceta, nie wygląda dobrze na kobiecej ręce i na
    odwrót.

    > Bo sugerujesz ogólną klasyfikację. Tzn. że istnieje twardy podział
    > na damskie i męskie przedmioty.

    Bo w wielu przypadkach istnieje.

    > Moja teza jest taka, że samochody są unisex. Być może jedne są bardziej
    > popularne wśród facetów (Golf ze szpachlą) a inne wśród kobiet (różowe
    > Peugeoty). Ale nie tak trudno znaleźć kobietę w wieśtuningu czy faceta
    > w barbie-kabrio.

    Bzdura. Choćby różowy cabrio Nissan Micra z tego wątku. Wskaż mi jednego
    heteroseksualnego mężczyznę, który z pełną świadomością go kupi.
    Jeśli nawet się trafi, to znajdziesz 20 kobiet, które go uprzedzi.
    Nie przeczę, że są samochody, które nie są adresowane do konktretnej płci
    (czyli tzw. unisex), jednak jest cała masa aut, które są projektowane np.
    pod gust kobiet (np. jakiś peugeot, który pozwalał na zmianę koloru oprawek
    nawiewu, itp.).

    > Jeszcze dygresja o tej kobiecej MX-5'tce. Nie wiem czy często widujecie
    > te samochody na drogach, ale ja raczej tak (tzn. prawie codziennie).

    No to bardzo ciekawe. W takiej Warszawie (podobno bogate i otwarte polskie
    miasto) widuję je sporadycznie.

    Nie
    > wiem kiedy ostatnio widziałem za kierownicą kobietę. Ten samochód kupują
    > niemal wyłącznie faceci (ze względu na napęd na tył i mniej lub bardziej
    > mityczną frajdę z jazdy). Więc skąd bierze się opinia, że do wóz dla
    > kobiet? Przeczytaliście o tym w jakiejś książce naukowej czy co?

    Ja tym wątku widziałem opinie, że to kobiece auto. I biorąc pod uwagę wygląd
    jestem w stanie się z tym zgodzić.