    From: "Janusz" <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: jest coś sensownego ???
    Date: Fri, 18 Sep 2009 06:25:17 +0200

    > Albo chcesz miec telefon albo tanie rozmowy.
    A to i to ? nie mówię żeby było jeszcze taniej ale liczenie powyżej 29 gr
    za min to kpina operatorów

    Podpisuje lojalkę która mówi że będę płacić minimum nawet jak nie
    wykorzystam a często korzysta się w miarę potrzeb wiec czasem 100 % abo
    wystarczy a czasem trzeba 600 % i niechce się człowiek wtedy bawić jakieś
    pakiety czy powiększanie na jeden 2 mieś abo a taka cena hamuje przed
    podpisaniem abo

    > Trza sie okreslic - rybki albo akwarium.

    Patrząc jak wyglądało to w Anglii można to i to i całkiem dobrze operatorzy
    na tym wychodzi

    > Jesli tanie rozmowy to polecam telefon na wolnym rynku i do niego Play
    > Fresha (najlepiej przeniesionego z innego prepaida o jak najtanszym
    > starterze - a to z uwagi na 90 zlotowy bonus).

    Play odpada póki cen do mnie nie będą mieli klienci normalnych to jest minus
    tej sieci
    nie wiem jak jakoś ludzie narzekają na play na orange też ale akurat u mnie
    wszystkie usterki szybko były załatwiane