  • 11. Data: 2009-06-05 13:21:17
    Temat: Re: jesli nie Hoya to co?
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "quent" napisał

    > Nie odwazylbys sie stanac do "konkursu" ;-)))

    ; ))))
    Do takiego, w którym porównywane byłyby efekty 5 i 18 miejsca odważyłbym
    się.
    Poza tym pamiętaj, to Ty oferowałeś jajo - o Twoje mogę zagrać ; ))))))

    18 miejsce w testach pewnie okupuje szajs w stylu Hamy z marketu - to co
    taki filtr robi z obrazem to masakra, którą ślepy rozpozna ; ) Pewnie nie
    dałbym rady rozróżnić B+W zwykłego i KSM ale kilka klas rzuca się w oczy.

    adam

  • 12. Data: 2009-06-05 13:22:56
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    quent napisał(a):

    > Wlasnie ogladalem ten test...
    > Gdzie sa zdjecia testowe?
    > Jest jedno w nocy w warunkach, w ktorych zakladanie polara jest o kant d...
    > rozbic.
    > Rozumiem ze spektrofotooscyloskop pokazuje nieladny wykres ale my nie
    > jestesmy laborantami chyba.
    > Daje sobie uciac lewe jajko, ze w slepym (nomen omen) tescie majac do
    > dyspozycji 2 fotki z typowym widoczkiem dla polara, nie rozpoznalbys ktory
    > to filtr z 18 miejsca a ktory z 5. miejsca.

    W takim razie po cholerę wydawać 3 razy więcej kasy na cokina, który
    jest na szarym końcu listy?

    wer

  • 13. Data: 2009-06-05 13:24:14
    Od: "quent" <x...@x...com>

> [...]
    > dałbym rady rozróżnić B+W zwykłego i KSM ale kilka klas rzuca się w oczy.

    Wchodzisz do gry to musisz postawic cos rownie cennego ;-DDD

    Szkoda ze nie mam juz swojej Hoyi PRO1 bo chetnie zrobilbym taki normalny
    test... na jakichs normalnych "widoczkach"
    Kiedys robilem cos takiego dla swoich potrzeb. Porownywalem jakos obrazu HMC
    z PRO1 po czym dalem sobie siana z takim marnowaniem czasu...

    Pozdr.

  • 14. Data: 2009-06-05 13:25:04
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > W takim razie po cholerę wydawać 3 razy więcej kasy na cokina, który jest
    > na szarym końcu listy?

    Jeden lubi narty inny snowboard ;-)

    Pozdr.

  • 15. Data: 2009-06-05 13:30:24
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "quent" napisał

    > Wchodzisz do gry to musisz postawic cos rownie cennego ;-DDD

    Mogę zapewnić sekator : )))))))))

    adam

  • 16. Data: 2009-06-05 16:34:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marcin Debowski" v...@z...router

    > To jest HMC czyli multicoated.

    + To jest HMC czyli Hoya multicoated.

    Hoya HMC to artykuły AGD. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2009-06-05 16:36:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "adam" 4a291a8d$...@n...home.net.pl

    fotki z typowym widoczkiem dla polara, nie

    > Oj to mógłbyś resztę życia jechać na jednym ; ))))

    Poślij mu panienkę, która sprawdzi, czy aby już
    tego raz (czy kilka razy) nie zastawiał... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2009-06-05 16:42:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "adam" 4a291bc9$...@n...home.net.pl

    > Poza tym pamiętaj, to Ty oferowałeś jajo - o Twoje mogę zagrać ; ))))))

    Powinniście chyba zastawić tyle samo. ;) Odetnijcie sobie po lewym
    swoim (o ile jeszcze obaj macie) i zdeponujcie to w jakimś wiarygodnym
    i neutralnym miejscu, po czym zwycięzca odbierze oba... ;)

    BTW jaj ;) -- jem tygodniowo kilkanaście kurzych jaj, około 15,
    może 18 gdzieś od jesieni ubiegłego roku. :) I mam bardzo dobre
    wyniki badania krwi, w tym i dobre poziomy cholesterolu.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2009-06-05 16:45:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "adam" 4a291dec$...@n...home.net.pl

    > Mogę zapewnić sekator : )))))))))

    Przetestowany? ;)

    Jak zamierzacie mierzyć dobroć tych filtrów?
    Na byle jakim zdjęciu filtry mogą wyjść podobnie,
    ale to wcale nie oznacza, że wyjdą równo na każdym
    zdjęciu. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2009-06-05 17:39:45
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał

    > Powinniście chyba zastawić tyle samo. ;) Odetnijcie sobie po lewym
    > swoim (o ile jeszcze obaj macie) i zdeponujcie to w jakimś wiarygodnym
    > i neutralnym miejscu, po czym zwycięzca odbierze oba... ;)

    Kibic, cholera, się znalazł ; )
    A może się przyłączysz ? O Twoje zagramy, będzie weselej ? ; )
    Filtry 500 zł, wyraz twarzy ELC - priceless. Są rzeczy, których kupić nie
    można ... ; )))))
    Jak wynik wypadnie fifty-fifty to będzie ekstrakcja stereo ; )

    > BTW jaj ;) -- jem tygodniowo kilkanaście kurzych jaj, około 15,
    > może 18 gdzieś od jesieni ubiegłego roku. :) I mam bardzo dobre
    > wyniki badania krwi, w tym i dobre poziomy cholesterolu.

    Dobra, dobra, to jeszcze się pochwal ile Ci wiosen leci bo do pewnego wieku
    to każdy chojrak i kuloodporny - serce turbodiesel + żołądek z powłoką
    teflonu + endoszkielet, a psychika to chłodne algorytmy Skynetu ; )

    > Przetestowany? ;)

    Owszem, na gałęziach, da radę ciąć nawet u nasady ; )

    > Jak zamierzacie mierzyć dobroć tych filtrów?
    > Na byle jakim zdjęciu filtry mogą wyjść podobnie,
    > ale to wcale nie oznacza, że wyjdą równo na każdym
    > zdjęciu. :)

    Ja zakładam, że między 5 a 18 miejscem w testach musi być spora różnica. Zły
    (tani) filtr chromoli detale i daje zafarby więc przypuszczam, że byłoby
    banalnie prosto. I to na dowolnym motywie.

    adam