eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklejesli nie DRZ400 to co?Re: jesli nie DRZ400 to co?
  • Data: 2009-10-29 16:37:32
    Temat: Re: jesli nie DRZ400 to co?
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2009-10-29 16:30:11 +0100, "Karambol" <k...@g...pl> said:

    > Ja mam dwie servisowki, jedna po polsku druga niemiecko/angielska (dostalem
    > ja razem z motocyklem). W obu wymiana oleju jest przedstawiona inaczej. W
    > tej od mojego moto jest napisane tak jak piwsalem wyzej - wlac calosc oleju
    > do silnika, odpalic i czekac az wyplynie przez otwor u gory ramy. W tej
    > drugiej jest napisane, zeby wtloczyc w rame 0.6L a do silnika wlac 1.3 i
    > dopiero odpowietrzyc. Mysle ze to piwrsze rozwiazanie jest prostrze.

    Ja zawsze stosowałem drugie, tak jak podaje serwisówka z której strony
    wrzuciłem wcześniej. Wlać do silnika, wlać do ramy, zakręcić i mieć z
    głowy. Po pierwszej jeździe sprawdzić poziom. Tyle. Żadnej magii
    odpowietrzania. Sprzęt jeździ, ma się dobrze, nic się nie zaciera.
    Podobnie robi to paru innych znanych mi właścieli LC4 i nikomu z tego
    powodu się krzywda nie stała.
    Możliwe przy pierwszej metodzie zalewania, o której napisałeś,
    zostawienie odkręconego korka jest niezbędne, ale przy wlaniu osobno do
    ramy, nie wiem czy zakręcenie korka można nazwać per "odpowietrzenie"
    ;-)



    --
    Pozdrawiam

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: